"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. október 3., vasárnap

Rajz óra

"A színpadon otthonosan mozgok több ezer ember előtt, attól viszont nagyon megijedek, hogyha egy teremben a képeimet nézegetik. A festés olyan szabadságot ad nekem, amit a zenétől nem kapok meg. Ha zenét hallgatsz, a hang mögött az embert is látod, vele van kapcsolatod. A festészetnél az alkotó másodlagos." (Marilyn Manson) A rajzolás számomra olyan, mint mások számára a beszéd, a rajzolás felszabadító érzés, nem kell ki mondanod az érzelmeidet elég ha lerajzolod őket, már is kiadtad magadból mindazt ami nyomaszt vagy éppen örömet okoz. Egy hónapba 20 db rajzórám van, ebből a hónap utolsó hetében művészet történelmet tanulunk, Őskori művészet, Egyiptomi stb... Legutóbb a Stonehenger-ről tanultunk amiből persze még a mai nap esszét is kell írnom, mondanám fú a fenébe semmi kedvem hozzá, de valójában engem nagyon érdekel ennek a különös építménynek a története, hogyan építhették, kik és miért? Még nem tudom mit fogok róla írni az esszében, de érzem jól fog sikerülni, legalább is remélem. A hónap többi 18 órájában pedig rajzolunk, az előző feladat az volt, hogy készítsünk el egy picaso festményt és fessük meg, én a gitáros koldust választottam, egész éjszaka azon dolgoztam, hogy elkészüljek vele egy szemhunyásnyit sem aludtam, de megérte a tanár úrnak annyira meg tetszett a festményem, hogy rögtön két db ötöst is adott rá, de azt meg kell hogy mondjam szenvedtem vele, mire befejeztem főleg mivel, eddig csak az oviban festettem, az pedig már elég régen volt. Az elismerés viszont mindennél többet jelent nekem és ösztönöz, hogy hajtsak és kihozzam magamból a legjobbat. Szünetben unalmamban, a telefonomat néztem és találtam benne egy fényképet a legjobb bnőmről, és le is rajzoltam, nem lett annyira jó, de majd legközelebb jobban megfogom rajzolni. Az új munka amin dolgoznom kell "Mit tud a láb" címet viseli, még nincs ötletem hogyan fogjak hozzá, de még van rá egy hetem, hogy kitaláljam. :)

1 megjegyzés: