"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. szeptember 16., csütörtök

Szabadnapon vagyok

Tudod mit jelent élni, nevetni és olykor szomorkodni? Mosolyogni annyira, hogy sírni kelljen, tombolni, táncolni egy éjszakán át, a barátaidat megvigasztalni, másokat mosolyra deríteni, emlékezni és felejteni, pénzt adni és kuporgatni, reménykedni és álmodozni, tanulni ...és tanítani, makacsnak lenni és könyörögni, változni és változtatni, érezni az ízeket, látni fényeket és hallani a hangokat, valóra váltani az álmaidat és olyankor elviselni, ha nem válik valóra mindezeket úgy tenni, hogy önmagad vagy minden egyes pillanatban, mert nem tudhatjuk melyik lesz az utolsó... Ezt az idézetet Facebook-on találtam és szerintem nagyon igaz ezért gondoltam megosztom veletek és kívánom váljon hasznotokra engem elgondolkodtatott ez az idézet és arra jutottam, hogy én tudom mit jelent élni, de a legfontosabb szerintem, hogy én azt is tudom mit jelent szeretni és várni hogy vajon mikor láthatod legközelebb és félni, hogy elveszíted. Reggel megint csak volt időm pihenni, mint ahogy ma is lesz, egész nap takarítottam egyenként lemostam mind a 152 db energia italos dobozomat és egyenként vissza is pakoltam őket a szekrényemre, ezzel eltelt egy kis idő, legalább addig sem unatkoztam, közben pedig a Verával msneztem, mostanában elég jól elbeszélgetünk, kezdem megkedvelni jó, hogy van egy új barátom az osztályban, de mondtam neki, hogy ha minden igaz jövőre vissza szeretnék menni Pápára tanulni és anyuék is megengedték, mert tudják hogy gyűlölök Várpalotára járni suliba, de Vera megkért hogy maradjak mert végre neki is van egy barátja az osztályban, ez nagyon jól esett és bele gondolva már nincs is miért vissza mennem Pápára, Dorinával is teljesen megszűnt a kapcsolatom, ami sajnálatos mivel én azt hittem ennél erősebb a barátságunk, de tévedtem. Még nem tudom mi lesz jövőre, Attila azt mondta fél évkor nem megy át Gyöngyösre, de jövőre valószínű, én nem akarom hogy elmenjen, de azt sem akarom, hogy azért maradjon mert én arra kérem, ha maradni akar úgy is velem marad, ha nem akkor sem tarthatom vissza, mert nem tehetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése