"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2011. január 20., csütörtök

Szilveszter Éjszakáján


A szilvesztert a barátommal töltöttem, Balatonfűzfőn. A táj az mesés volt, bár nem volt sok kedvem ott lenni, már mint nem a barátom miatt hanem úgy alapból nem volt kedvem ehhez az egész új évi felhajtáshoz, nem egy helyre hívtak a barátaim is, választhattam volna, hogy hová menjek, de végül a barátom mellett döntöttem. Azt hiszem az első nap elég jól is sikerült le mentünk a Balaton szépen be volt fagyva, amin persze sikerült hanyatt vágódnom és elrántani, azt aki fel akart segíteni. Volt ott 2 kutya is a jégen egy kővel játszottak illetve úgy védték, mintha egy nagy darab sonka lenne és össze vissza hurcolták, amikor valaki el akarta hajítani a követ az egyik kutya rá mordult, hát így járt nem szép dolog mások nehezen megszerzett kövét piszkálni. Az este is elég jól sikerült az egyik lánnyal hupikéktörpikéket énekeltünk aztán az este végére a vízipipát is sikerült be izzítani. Éjfélkor koccintottunk valami iszonyatos tescos pezsgővel, amit nem tudtunk meg inni, de azért élveztük. Éjfél után mindenki elvonult aludni, már akinek sikerült. Hogy nekem miért nem sikerült azt nem szeretném részletezni, mert lehet megsértenék vele egy két emberkét. Másnap kimásztunk az ágyból, hogy után töltsünk igazság szerint én haza akartam menni nem éreztem magam jól. A barátom el kezdett inni és közölte ő most be fog rúgni, ettől én ideges lettem, pedig ez hülyeség mert előző este bennem is volt egy kis alkohol, na de a lényeg, hogy ki idegeltem magam és elkezdtem be pusztítani minden alkohol tartalmú innivalót, amit találtam a barátom mondta, hogy elég lesz de ha én elkezdek inni nem lehet nekem parancsolni, szval eltűntem egy kis piával és ki hoztam egy törcsit is és volt nálam egy hajlakk is... egy másik lánnyal elbújtunk a ház mögé és elkezdtük pusztítani a hajlakkomat is. A barátom ki jött a házból és észre vette, hogy mit alkotok, hát mondanom se kell, hogy a házi gazda se repesett az örömtől, később mikor elkezdtem józanodni nagyon bűntudatom volt és szégyeltem magam. Haza felé nagyon rosszul lettem hányinger, fejfájás minden ami kell ezért a szilveszterem 2 teljes napra nőtte ki magát, de a legrosszabb még csak ez után jött, amikor Várpalotára értünk, mert így nem mehetek haza, ezért a barátomékhoz mentünk ott pedig az anyukája hozott nekem hánytatós vödröt, amit sikerült is megtöltenem. Ezt követően ki terültem és el aludtam és olyan 4-5 óra tájékán értem haza még eléggé kába állapotba, este még le jött a barátom és bent aludt. Azt mondják az ember a saját kárán tanul, de az a bölcs, aki más kárán tanulja meg mit nem szabad csinálni, na én sajnos nem vagyok bölcs én egy kis hülye vagyok és nem tanulok a magam bajából sem nem, hogy máséból. Azóta viszont nem élek a káros szenvedélyeimmel le mondtam róluk egy jó időre, meg szeretnék változni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése