"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. július 13., kedd

Ki lakik az ágyad alatt?

Minden embernek meg van a saját mocskos kis titka, melyet igyekezik mások elöl elrejteni... de attól az érzelem és az emlék még nem tűnik el, és ami megtörtént azt nem lehet semmisé tenni. Egyre csak gyűlnek és gyűlnek az emlékek melyektől jobb lenne megszabadulni, de még is hogyan? Egyszerű, fogsz egy dobozt bele rakod ami rá emlékeztet és vastagon le celluxozva be rakod az ágyad alá, így nincs szem előtt, és csak te tudod, hogy ki lakik az ágyad alatt, lehet az félelem, csalódás, és beteljesületlen szerelem. Egy hatalmas dobozban őrzöm az emlékeket, melyeknek otthont nyújt a hideg, dohos és sötét ágynemű tartó, de ha este nincs mire gondolni és egyedül vagyok, kinyitom az ágyam és feltépek egy dobozt kiveszek belőle egy fájó emléket és be bújok vele az ágyba, az elmúlt szép időkre gondolok és arra, hogy elrontottam és már sosem csinálhatom vissza. Felmerül a kérdés hogy az emberek az ilyen tárgyakat, melyekhez rengeteg rossz emlék kapcsolódik, miért tartja az ágya alatt, ahelyett, hogy eldobná vagy elajándékozná? Igen, valószínűleg azért mert lelke mélyén még képtelen lemondani ezekről az emlékektől mert még nem áll készen arra, hogy tovább lépjen akár mennyire is fáj. Szerencsére csak én tudom mit rejt az ágyam, tele van titkokkal és emlékekkel, melyektől még nem akarok megszabadulni és kétlem, hogy valaha is lesz olyan nap, hogy azt mondom elég nincs szükségem azokra a dobozokra az ágyamban... ó nem, nem tehetem képtelen lennék rá. Ahogy az idő telik a doboz gyűjtemény is egyre bővül, akár mit csinálok nem tudok tenni ellene semmit. Remélem azért a mai napom kellemesen fog eltelni és találkozom azzal, akit most kezdek megkedvelni, kockázatos mert lehet, hogy tovább bővül a rossz emlék, de még is megéri, mert így teljes az életem.

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Csak most találtam a blogodra,de nekem nagyon tetszik. Egyáltalán nem átlagos,érdekes dolgokról írsz. Csak gratulálni szeretnék hozzá!

    Adél

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon szépen köszönöm.
    Örülök, hogy tetszik és olvasod ^^
    Én is gratulálok a te blogodhoz, nagyon szép és jól írsz. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. (:

    úgy látszik, egy cipőben járunk..mármint, hogy nekem is egy dobozban vannak az emlékeim. nem szeretem kinyitni azt a dobozt, mert akkor sírhatnékom lesz. de néha mégis jól esik visszagondolni a régi szép időkre.
    nem tudom, hogy Te hogy vagy azzal, akire a doboz tartalma emlékeztet, de nekem sikerült már megtalálnom - igaz, több, mint 2 év után - azt a személyt, aki mellett újra boldognak érzem magam. kívánom, hogy Neked is sikerüljön. (:

    Vivi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm Vivi...
    de azóta csak csalódok az emberekben, mikor odáig jutok, h valakit megszeretek és megbízom benne, olyankor megint csalódnom kell :'(
    Lehet az én hibám már nem is érdekel, de nem telik el nap, h ne gondolnék a dobozban rejtőző emlékek egyikére... :(

    VálaszTörlés