"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. július 10., szombat

Újra aktívan!

Kedves olvasóim! 
Sajnálom, hogy egy időre szüneteltetnem kellett a blogom, de nem éreztem késztetést arra, hogy le írjam az eseményeket. Történtek azóta jó és rossz dolgok is az életemben... Főleg rossz ezért is nem írtam le, fontolgattam, hogy befejezem a blogot és nem írom tovább a minden napjaimat, de miért tenném, ha már ennyit dolgoztam vele és, kaptam vissza jelzéseket is, hogy tetszik nektek a blogom és amiket írok, ezek nagyon jól estek és barátokat is találtam így blogon keresztül, szeretem olvasni a blogokat, amiket írnak és segíteni nekik ha megkérnek rá. Szóval az a lényeg arra jutottam, hogy nem fogom abba hagyni a blogot, addig amíg legalább 1 ember olvassa a blogomat. Nem régiben történt egy kis baki, amikor új külsőt, akartam a blogomnak és eltűnt róla minden formázás, a betűtípusok és az is, hogy hányan jártak itt az oldalamon ez kicsit fel idegesített, mert már több mint ezren megnézték a blogomat... Na de most egy kicsit vissza térek arra, mennyi minden történt... Először is nagyon sokat találkoztam Nikivel és Regivel is, ez által elhanyagoltam a barátomat, amiért ő nagyon megharagudott rám és ki rakta a szűröm, de talán jobb is ez így elhatároztam mostantól szünetelek pasi téren ez ment is 3-4 napig, amikor is felhívott egyik ismerősöm, hogy nem e lenne kedvem találkozni vele, mondom miért is ne? Találkoztunk és hát úgy alakult, hogy össze jöttem vele. Aranyos fiú leszámítva a tisztaság mániáját, ami néha zavar nem mintha szeretném a koszt, de van amikor kicsit idegesítővé válik elvégre én szeretem a zűrzavart és a katasztrófát. A személyiségem is jócskán más lett a hajam is kiszőkült és mondhatni élvezem az életemet, szeretek mezítláb közlekedni az utcán és szappan buborékot fújni...ja és éljen a Világ Béke. Most már semmi sem állhat az utamba távol tőlem minden rossz emlék és baj. Nyár van hajrá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése