"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. július 20., kedd

Utca Zene/ Ingyen ölelés

Első napon sajnos nem voltam, mert más program közbe jött, második nap pedig, Ateszal mentünk fel a buszon olyan volt, mint ha egy szardíniás dobozba zártak volna minket, kicsi rosszul is lettem. Mikor oda értünk és le szálltunk a buszról rögtön meg pillantottam pár fiatalt "Ingyen ölelés" feliratú táblával, hatalmas késztetést éreztem, hogy megöleljem őket, de megkérdeztem előtte Ateszt, hogy mit szólna ahhoz, hogyha én megölelném azokat ott. *.* Hát még szerencse, hogy megkérdeztem, mert így kiderült, hogy Atesz szánalmasnak tartja az efféle kampányokat és az ölelést is utálja, nem értem ez, hogy lehetséges azt hittem mindenki szereti az ölelést, de tévedtem. A barátom utálja az ölelést azt mondta, hogy az ilyen buzis dolog. Sajnos a mai napon le kellett mondanom erről az élvezetről. Mentünk a Hősök koncertre, nekem nagyon tetszett, végig tomboltam szinte az egészet, a barátom addig csak állt és állt, unatkozott, próbáltam kicsit rá venni, hogy ő is tomboljon, de nem nagyon jött össze, nagyon idegesített, ahogy ott punnyad egy ilyen jóféle koncerten, és azt mondtam neki "nyugdíjas" ettől ő is még idegesebb lett. Koncert végén el mentünk innivalót venni, de annyira ideges voltam, hogy kértem egy szál cigit a Rolitól és elszívtam, pedig tudom, hogy Atesz utálja a dohányosokat. Valahogy nem nagyon érdekelt, de később észhez tért és bocsánatot kért, mert hogy fáradt, de mióta ismerem ő mindig fáradt.. :/ Következő koncerten már tombolt volna, de a zene erre nem volt valami alkalmas, meg nekem sem volt túl sok kedvem. Haza felé nagyon álmos volta, de szerencsére fel fértünk a buszra és végül minden jó lett, Ateszék haza vittek...
Következő nap Regivel mentem fel Utca zenére, úgy volt Atesz is jön, de tök fura volt és Regivel úgy döntöttünk meg nézzük mikor megy a busz, mert Atesz haza ment. Pont jött egy busz, amivel fel mentünk Veszprémbe, írtam is egy sms-t Atesznak, hogy már elmentünk. Nem is válaszolt rá... Regivel elvegyültünk a tömegbe ott találkoztam egyik ismerősömmel Petivel és kis haverjával Balázzsal, velük lógtunk kicsit dilisek voltak, de nem baj. Meghívtam mindenkit egy energia italra és mentünk tovább, össze futottunk még Kekével és volt osztály társammal a Zolival is. Találkoztunk megint az "ingyen ölelés" hírnökeivel és én ki használtam a helyzetet, fú nagyon élveztem. *.* Vártam, hogy vissza írjon Atesz, de nem írt, ezért megkértem új kis barátaimat, hogy menjünk vissza a pálya udvarra, hogy megnézzük mikor megy buszunk haza felé, fel hívtam anyát is, hogy ha úgy alakul fel tudna e értem meg a Regiért jönni, aztán utána felhívtam Ateszt is, hogy hol van elsőre nem vette fel másodszorra, pedig azt mondta majd össze futunk valahol, vagyis haragudott rám nem kicsit megértem, de olyan furán viselkedett már napok óta, nem tudom most mi van. Aztán nap vége felé csörgött a telefonom, Atesz volt az, hogy merre vagyok, végül össze futottunk, ami kicsit kellemetlen volt, mert mint sejtettem Peti, hogy is mondjam nem úgy néz rám mint én ő rá, és kiakadt mikor meglátott Atesszal, azt hittem sírni fog, annyira sajnáltam, szívem szakadt meg érte, bűntudatom volt... Innentől fogva már semmi sem volt vidám, Ateszék túl komolyak, nem lehet velük viccelni, jó volt, hogy ott volt a Regi is, de nem tudom ő mennyire élvezte onnantól fogva, h találkoztunk Atesszal ő kicsit úgy érezte magát mint ha a "gyertyatartónk" lenne. :/ Így összesítve nem tudom eldönteni, hogy milyen volt az utca zene volt jó is meg rossz is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése