"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 29., kedd

Pózolj búzatáblán!

Nagyon jó nap volt a mai... 
Nikivel elmentünk sétálni és vettünk energia italt jó sokat, az utolsó Viperától viszont rosszul lettem, nem csoda, hisz a Mindenes mellett vettem, és ott mindig rossz ízűek az energia italok... Körbe jártuk az egész falut, szántóföldet és a boltokat, szintem mindegyikbe vettünk valamilyen energia italt a burn volt a legfinomabb. *.* Bementünk a mamámékhoz is, mert papám beteg és meglátogattuk, szegény nagyon le van fogyva és feldagadtak a lábai, el is van keseredve, valami hülye csöveket akarnak bele rakni a kezeibe... remélem meggyógyul hamar, Niki mesélte nekik, hogy majd megy ki nyaralni Ukrajnába, papa meg rögtön elkezdte neki mesélni az emlékeit, meg csak hogy tudja, elmesélte neki, hol lehet olcsón piát venni. :D "Ott, ahol sokan állnak ott fillérért lehet sört meg vodkát kapni.." Ha mást nem is ezt tuti megjegyeztük, van sütni valója a papának... Kifelé pedig mama megdicsérte Niki seggét. xĐ De azért jó volt, bemenni hozzájuk.  Voltunk még a szántóföldön is és csináltunk képeket, szerintem elég jól sikerültek. Örülök, hogy elmentem sétálni a Nikivel, mivel a legtöbb barátom most jól átvert engem és nagyot csalódtam bennük...
Van egy fajta íratlan barátság törvény, amit szerintem jó betartani, ennek okáért néhány, ami szerintem egy barátságban elengedhetetlen, nem hazudunk egymásnak és nem beszéljük ki a másikat, nem jövünk össze olyan fiúval, aki a másiknak tetszik, vagy volt barátja. De a legjobban azt utálom, ha a legjobb barátaim teszik ezt velem és utána nem foglalkoznak velem mintha nem is léteznék, Keke is eltűnt tök jól esett ez is meg, hogy az Isti lekoptatott minket, de nem haragszom rá, ha égőnek talál minket, akkor nem kell velünk találkoznia. Már nem értem, ki az igaz barát és ki az aki csak kihasznál... Van aki könnyen elfelejtett és olyat tett ami nem méltó egy barátnővel szemben. Én még a legrosszabb ellenségemnek se kívánom, hogy a barátai átverjék és kihasználják. Weuval is beszéltem, szegény nagyon ki van, el is hiszem megvan rá az oka, a blogját is törölnie kellett, mert a szülei tudomást szereztek róla. Mindegy is... csak még, annyit szeretnék kérni, hogy mindenki drukkoljon, hogy meggyógyuljon a papám, nagyon szeretem és nem akarom elveszíteni.. :'( Kérlek titeket szorítsatok érte.. <3

2 megjegyzés:

  1. IT én szurkolok♥
    meg naon jó volt veleeed még sok ilyet*-*
    és átérzem a barátaiddal kapcsolatos kétejei mert néha én is így érzek :/
    de én szeretleeek♥ és melletted állok ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Niki♥
    Ez nagyon fontos nekem :)♥ Hogy így gondolod♥
    Én is szeretlek♥ és számíthatsz rám♥

    VálaszTörlés