"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 9., kedd

5 csoda, amiért érdemes élni!

5 Csoda, amiért tényleg érdemes élni: Mert meg kell tanulnunk értékelni a hétköznapi csodákat! :)
1. Barát: 
Mert mindenkinek szüksége van egy emberre, aki elfogadja olyannak amilyen, meghallgatja és megérti. Feltétel nélküli tiszta barátság a világon az egyik legszebb csoda.
2. Szerelem:
A szerelem mókás egy dolog, de szükség van hozzá, hogy teljes legyen az élet! Aki még sosem volt szerelmes, az sosem élte az életet a maga módján. A szerelem csodálatos érzés, de múlásánál kevés dolog hagy maradandóbb és mélyebb sebet...
3. Család: 
Az ember a családját nem választja, abba bele születik mindenki és ez így van rendjén! A családnak nyugalmat és békét kell sugároznia, mert mindenkinek szüksége van a családjára, hogy megnyugodhasson és érezze vannak, akik még hisznek benne.
4. Nap: 
A nap az egyik legállandóbb dolog az életbe. Mindent képes befolyásolni. Minden reggel fel kell és fényt visz a sötét életembe és erőt ad, hogy felkeljek és elinduljak az iskolába, ami nem egy könnyű feladat, de amíg a nap minden reggel fel kell úgy a remény is mindig ott ragyog az emberek szemébe.
5. Pillanat: 
Szerintem élvezni kell az életet, úgy kell élni, mintha nem nem lenne már többé holnap :) Milyen bután is hangzik :D de nem baj akkor is élvezni kell elvégre nagyon rövid, mert mint minden egyxer ennek is vége lesz, megöregszünk és én nem úgy szeretnék vissza tekinteni a halálos ágyamról az eddigi életemre, hogy dolgoztam dolgoztam, idegeskedtem és féltem hát nem én ezt nem akarom :( Ha el jön az idő akkor abban a tudatban akarok meghalni, hogy boldogan életem le az életemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése