"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 16., kedd

Be Kattantam

/"Magam sem tudtam, milyen beteg elmével rendelkezem egészen a mai napig"/
Kívül-belül megváltoztam! De ezúttal nem hiszem, hogy jó irányba... A természetem befelé forduló lett, már úgy érzem nem érthet meg engem senki a körmömet feketére és vörösre festem a hajam göndör és fel van tupírozva a nyakamban pedig kereszt lóg... azt hiszem ez már a teljes elmebaj határa! A zenei ízlésem is megváltozott egyre inkább érdeklődöm a mélyebb mondani valóval rendelkező előadók iránt (H.I.M., Malice Mizer Garnet, Jesus on Extasy...) A barátaim aggódva figyelik, milyen változásokon mentem végig az elmúlt időben. Már nem akarok senkinek sem megfelelni nekem jó így ez az élet. A Dávidal tegnap jól össze vesztem, de szerencsére még aznap ki is békültünk és azóta minden oké... A suliban még mindig nem sokat "kommunikálok" kivétel a Patrik és a Regi. De lehet jobban tenném, ha a Patrikot hanyagolnám a Regi szerint össze akar velem jönni, kár mert elég jó fej -.-" a fiúk megint "buták". Szeretnék láthatatlan lenni, olyan jó lenne nem foglalkozni senkivel és semmivel, korlátok nélkül azt tenni amit szeretnék, de ez ebben az időben és ebben a jelenben lehetetlen, a társadalom korlátokat helyezett ki elém. -.-" Van egy új osztály társam, bár nekem még mindenki új az osztályba, már több hónapja tanulok ebben az iskolában, de csak pár hétnek tűnik, mintha megállt volna az idő. De rá kellett jönnöm nem az idő állt meg, csak én és az idő elszaladt mellettem egy szempillantás alatt észre se vettem.
Új példaképemé vált Christina Ricci tudom mit gondoltok szép kis példaképeim vannak, nem csoda, ha be kattanok xĐ de ez van így kell elfogadni. Az egyetlen, akit sajnálok az anyám nem ilyen lányt érdemelt volna, de így járt... XD Viszon aggódom a barátnőim miatt, Weunak és elég érdekes problémái vannak mostanság és kell egy jó adag figyelem, hogy rájöjjünk hol a "csavar" a storyban. Nikivel is rész találkoztam, de neki se könnyebb két tűz közé került, hála egy szülőnek. Dorisz felőle, már 2 napja nem hallottam olvastam a blogját + kamoztunk nagyon jó lett az új haja bár szerinte iszonyatos, de nekem tetszik a szerelmi élete neki is romokban. Nem értem a világot miért leszünk szerelmesek, ha ennyire fájnia kell. Tudom mindenek ára van, de vajon megéri e a sok szenvedés és a végén vajon tényleg boldogok leszünk e?? Nem tudom majd idővel kiderül.

2 megjegyzés:

  1. Éld át,és éld meg. Ez a legjobb amit tehetsz,így talán az érzelmeid is lecsitulnak valamelyest. :) Sok sikert ;)

    VálaszTörlés
  2. :) én átélem, de minden olyan bonyolultnak tűnik :S Am köszi :)

    VálaszTörlés