"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 28., vasárnap

Horrorisztikus Vakáció

Az első néhány nap nagyon unalmas volt, egyedül a Niki hívott fel, hogy mizujs velem, nagyon örültem neki, főleg mivel sikerült össze hoznom az osztálytársával, aki tetszett neki *büszkefej*. Aztán megbeszéltük telefonon, hogy majd elmegyünk sétálni, már nagyon várom! Szerdán felmentünk Magyarország legmagasabb pontjára a Kékestetőre szép volt, de nagyon unalmas. A Mátrába voltunk a Honvéd üdülőbe, de volt egy nagyon bunkó pincér, remélem gyomor rontást kap, de ezt most inkább nem részletezem. Pénteken úgy volt haza jövünk, mert nem nagyon jött be nekünk ez az egész, apám is megkérdezte, hogy amikor nálunk volt a Dávid, mit csináltunk a faházba, mondom baszus, meg a drága húgom meg találta a régi naplómat és elolvasta, így megtudta, hogy "dohányoztam" és elmondta anyának, persze tagadtam mindent és nekem hittek hál istenek. Aztán mégis maradtunk még az utolsó 2 napra. Elmentünk Gyöngyösre és bementünk egy hangszer boltba, megkaptam életem leg első gitárját, jaj nagyon imádom! Már rég óta szerettem volna egyet. Közepes méretű klasszikus nylonhúros sötét barna Stagg gitárom van. 12990Ft-ba került + hozzá a könyv amiből tanulok(3000Ft) szval meg van, de nem volt olcsó mulatság, csodálkoztam is, hogy megkaptam eleinte hozzá se mertem érni annyira szép volt és nem akartam elrontani, előbb elolvastam a könyvben az alapokat. Nagyából már mindent értek elég hamar megértettem a gitár tartását a húrok nevét a pengetést és a kottát, de nem nagyon sikerült behangolnom szegény gitár most pont olyan hamis mint én :$ De mindegy én türelmes vagyok, de azt hiszem kell keresnem valakit, aki ért hozzá. Nagyon boldog vagyok már meg érte ez a kiránulás. De amikor vissza mentünk a kocsihoz megakartak minket büntetni, mert az apám -.-" a forgalommal szemben vezetett, szerencsére nem büntetek meg minket és mehetünk tovább, elmentünk, hogy megnézzük a közeli vízesést. Egy hatalmas erdőbe kellett mennünk az erdő közepén volt egy sír, nem volt rajta név biztos nagyon régi volt tiszta horror, volt a sír közepén 2 szál hóvirág, de az egész erdőbe egy szál virág sem volt. A hátamon is felállt a szőr./Kép a sírról/
Aztán hamarosan oda értünk a vízeséshez. Csodálatos volt a fenti képen mögöttem láthatjátok ti is. Bár nem egy sziklát át kellett másznunk és nem egy folyón gázoltunk át ezért a csodálatos élményért, de úgy vélem megérte. Kimenet az erdőből az anyukám és a húgom a Szilvi le maradtak tőlünk és megláttak valamit! Valaki el volt bújva az egyik fa mögé és hadonászott a kezeivel, anyukámék azt hitték, hogy valaki ott "pisil" de amikor kidugta a pasas a fejét a fa mögül egy sikoly álarc volt az arcán és fekete hosszú köpeny volt rajta, pont mint a filmbe. Anyukámék megrémültek és utánunk kiáltottak, de pont mögöttük jött egy pár egy hatalmas kutyával szerintem ez volt a szerencse, így az a beteg hapsi nem mert elő jönni, de nem tudom mi lett volna ha mi egyedül vagyunk az erdőbe és nem értem kinek van olyan beteg ötlete, hogy sikolynak öltözve bujkáljon egy erdőbe ez egyszerűen hihetetlen, magam se hinném el ha nem lettem volna ott! Gyors iszkiri a kocsiba és irány a szálló, mag volt a mai kaland is. Láttunk őzeket, mókusosat, madarakat és egy elmebeteg sikolyt. Szép kis nap, de nem bánom, hogy ma haza jöttünk ennyi kaland elég is volt, haza felé be mentünk a bob pályára, de tejesen kihalt volt ott minden, mint egy kísértet pálya, szval onnan is gyorsan leléptünk. És délután 3ra már itthon is voltunk. Beszéltem a Dorisszal, Dáviddal és Weuval is. Majd holnap még teszek fel képeket. Addig is köszönöm a látogatást és remélem nektek is tanulságos volt ez az eset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése