"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 4., csütörtök

Mi a baj az emo-val?

/"Emo szív, emo lélek, emo leszek, amíg élek"/
Ma reggel megyek ki a buszra és keresem a Regit, sajnos nem volt ott és nem is jött suliba se. Mikor oda értem a buszmegállóba akkor még csak egy csaj volt ott nem is volt semmi baj, de pár percre rá megjöttek a "haverjai" és elkezdtek rólam dumálni (ezt én is hallottam sajnos) Azt ez a csevej, hogy ki lehetek gyorsan véget ért és valami egészen másba csapott át, egy úgynevezett "Emo Gyűlölő" beszédbe... ami annyiból állt, hogy elém tolakodtak a buszon és elég szép dolgokat vágtak a fejemhez, de nem tehettem semmit ők voltak vagy 10en én meg egyedül :( Mutogattak rám, meg azt mondták irritálja a fejem őket és, hogy ők utálják az emosokat... 
Nem kívánom senkinek, hogy össze fusson velük és hozzájuk hasonló emberekkel, nem volt egy nagy élmény, de egyik fülemen be másikon ki! De akkor sem értetem honnan ez a határtalan gyűlölet a stílus iránt... ezért rá kerestem az interneten és elég érdekes dolgokat találtam, bár arra, hogy miért utálják őket választ nem kaptam. Az anti oldalakon általában, csak annyi szerepelt, h: "Takarodjatok emok" meg ehhez hasonlók...
Meg találtam még egy csomó cuccot az anti oldalakon, amiknek semmi értelműk, pl: szinte minden ilyen oldalon ott van a TH meg a No Thanx, pedig ezeknek a zenekaroknak az ég világon semmi közük az emo-hoz. Szval a kérdésem, csak annyi, hogy MIÉRT? 
Na, de mindegy én nem hibáztatok senkit, ősszintén szólva nem is nagyon érdekel, csak nem esett valami jól... De azért mert valakinek nem tetszik a kinézetem attól még nem fogok megváltozni, én így érzem magamat jól, nem érdekel senki véleménye... ez van ^.^

9 megjegyzés:

  1. Ne is változz meg senki kedvéért. Ezt az egész anti-emo cucc csak a balgák bölcsessége,egy nagy rakás IQ nuku idióta unaloműző szórakozása.
    Ha csak egy elé is odaállnál, hogy akkor mondjon csak EGY észérvet arra,hogy mi a baja,meg se tudna mukkanni. Ez abból adódik,hogy a sok nagyszájú semmit sem tud a témáról,csak valamivel menőnek kell lenni manapság,ha máshogy nem megy,hát beszólogatással.
    És csak azért gyűlölködnek annyian,mert manapság divat utálni valamit. Az mindegy mit,csak be kell szólni.
    Én magam nem vagy emo,meg konkrétan "semmi", de a barátaim közt van mindenféle személyiség: emo,goth,diszkós,de egytől egyig imádom őket.
    Szóval bocsi a kicsit hosszú komiért,de az ilyen elvakult hülyék (mint akik beszóltak Neked) mindig felidegesítenek...

    Szóval: légy önmagad és csak nevess ezeken. Tudod: "Ti nevettek rajtam mert más vagyok.Én nevetek rajtatok,mert mind egyformák vagytok!"

    ;)

    VálaszTörlés
  2. :D Köszi nagyon aranyos tőled! :D és köszönöm ezt a szép hosszú kommentet :D Nem is tervezem, hogy megváltozok az ilyenek miatt! :) Már kezdem megszokni! xD

    De téll köszi ^^

    VálaszTörlés
  3. én utálom az imokat vagyis csak a fiukat mert buzik:D de a lányokat nem vagyis abbol 1-et igazábol szeretek is:D

    VálaszTörlés
  4. Az emberek félnek az új dolgoktól...nem akarják elfogadni...vagyis...nem merik...nekem semmi bajom ezzel a stílussal..

    VálaszTörlés
  5. Jól van tudom ;) (L) Én is szeretlek :D
    ------------------------------------------------
    :) Köszi ^^ Jó tudni :)

    VálaszTörlés
  6. mondjuk a füves zene is elég érdekes XD azok meg folyton szivnak habár élvezzék már ki a föld ajándékát én sajnost ezt nem tudom meg tenni ezért utálomazt a stílust:D

    VálaszTörlés
  7. :D xD
    Sztem nincs azzal semmi baj :D Nekem be jön a zene :D És szeretem BoB Marleyt :P
    És nem sajnállak egy kicsit se Dávid XD(L)

    VálaszTörlés
  8. Őszintén?!
    Semmi.
    Aki megiyleneket tesz,az retardált. ;D
    Bocs hogy ismeretlenül. :)

    VálaszTörlés
  9. Semmi baj köszönöm a hozzá szólást ^.^
    Van benne valami xP :)

    VálaszTörlés