"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 15., hétfő

Magam sem tudom.

/"A barátság egy lélek, mely két testben lakozik."/
Tegnap elmentünk anyával meg a húgaimmal "vásárolni"... Ami érdekes mivel én ki nem állhatok vásárolni, ennek oka a sok ember. Anya szerint tömegiszonyom van... -.-" De ez most nem is fontos reggel elmentünk és este értünk haza, fel léptem msn-re, de a Dávid, már nem volt fent, viszont írt! :) Hogy aggódik meg hiányzom neki... ez jól esett. Aki még fent volt msn-en olyan későn xD az a Dorisz, Weu, és az Isti volt. Jól eldumálunk. A Doriszal még camoztam is olyan jó volt újra látni. :) Weuval pedig megbeszéltük a szokványos problémáinkat x'D Istivel is jót dumáltam :) Hiányoznak :( De viszont kiderült egyik bnőmről, hogy egy kétszínű kis dög -.-" de mindegy ebbe most nem akarok bele menni. Ma reggel is feljöttem msn-re, és vártam a Dávidott, addig pedig istivel marháskodtam, jó vele beszélgetni. Aztán végre a Dávid is bejelentkezett rám írt, hogy miért nem voltam tegnap, mondtam neki, hogy anyámékkal voltam vásárolni [...] De szerintem megint megsértődött :'( mert ki jelentkezett, nem tudom miért veszekedünk folyton. :( Nagyából ennyi volt, de a mai napon legalább szép az idő süt a nap és csicseregnek a madarak, ezt egy szerűen imádom :D Itt a tavasz! de ma még ki kell festenem egy tojást tárgyformálásra, mert mivel beteg voltam most pótolnom is kell -.-" de nem baj :) Csak ne kelljen évet ismételnem, szeretnék minél hamarabb túl lenni ezen a középiskolás dolgon. Le szeretném tenni az érettségit aztán valóra váltani az álmaimat, amiket mostanság elégé háttérbe szorítottam :) Szval suli után irány Nagy-Britannia ha minden jó megy ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése