"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 5., péntek

"Nagyon szégyeli most magát"

Bűntudatom van egy olyan dolog miatt, amiről nem én tehetek... 
Már három hete nem láttam, a Dávidot, ma úgy volt, hogy megyek, de anya azt mondta, hogy holnap mehetek csak, mert ő ma dolgozik apám meg egy lusta dög és nekem kell vigyázni a húgaimra. Oké megértem, de akkor is most én érzem magam kellemetlenül,  mert tök olyan mintha játszanék a Dáviddal, h egyszer úgy van, h megyek egy azt az utolsó pillanatba meg le kell mondanom. És akkor megint mindenki rám haragszik :( Egyetlen egy dolog miatt jó, hogy holnap megyek azért mert így legalább nem csak a Dávidot, de a Doriszt is láthatom. De már bele se merek gondolni, mit gondolhatnak rólam a Dávid szülei -.-":S Elegem van már anyámékból, mintha direkt engem akarnának szívatni, vagy nincs jobb dolguk és az én életemet akarják elrontani... Tegnap anya azt kérdezte, hogy minek akarok el menni? Én erre azt feleltem, hogy azért, mert "Nem akarok egész életemben itthon rohadni, mert utálok itt lenni!" Ha holnap se mehetek akkor én nem tudom mit csinálok sztem kútba ugrok azt kész -.-" Már nagyon elegem van! Mintha mindenki ellenem esküdött volna. 
Tegnap előtt meg kiderült az egyik legjobb barátomról, hogy szeret illetve, hogy szeretett még régen, na mondom szép -.-" Elmeséltem neki a sulis dolgot a Patrikról, hogy ő szokott velem beszélgetni meg blablabla... Aztán mondtam neki, hogy megkérdeztem tőle miért kísérget, erre ő ott hagyott, hogy biztos zavar az Isti meg azt mondta, hogy szerinte biztos szerelmes belém a Patrik és azért lépett le, mert zavarba jött, meg h ő hamar le szűri az ilyeneket, mert az "elején még ő is szeretett engem" O.O Mondom ez most komoly??? :O Mert akkor szerintem idő szerű lesz nekem egy szemészet... mert nem vettem észre xD Nem bírom már sokáig, minden amiben eddig hittem csak mese??? 

2 megjegyzés: