"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 18., csütörtök

A szerencse forgandó

/"Ki vagy te, hogy bíráld az életet, amit élek? Nem vagyok tökéletes. Nem is azért élek, hogy azzá váljak, de mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták!"/
 Azt szokták mondani a szerencse forgandó a mai napomon sikerült is megértenem miért... Első 2 órám tesi volt, de nem tesiztem mert biológiára tanultam és most lehet kapok 2 egyest tesiből. -.-" De muszály volt biológiát tanulnom, mivel beteg voltam nem tudtam arról, h miből írunk és na ná, h megíratta velem a tanár, elég jól sikerült legalább is azt hittem. Negyedik órában matekunk volt az osztály társaim hangoskodtak ezért dolgozatot írtunk. A tanár össze szedte és azt mondta "Most feldobom a levegőbe a dolgozataitokat és amelyikőtöké az asztalomra esik azt le osztályzom!" Tiszta ideg voltam, mivel nagyon buta vagyok matekból és 1est kaptam volna, de szerencsére az én dolgozatom épségben földet ért és nem esett a tanár úr asztalára, nagyon boldog voltam, viszont azoknak, akiknek a dolgozatuk az asztalra esett szinte az összes egyest kapott. Ötödik órában német volt imádkoztam, hogy ne engem feleltessen erre én voltam az első felelő. Jóformán semmit sem tudtam a kettesért feleltem azt meg is kaptam, de a tanár azt mondta, hogyha felmondom neki kívülről az 1. szöveget, akkor megkapom a hármast. Semmit sem tudtam, de megkaptam a hármast néztem is egy nagyon, de rohadt boldog voltam, mert 3ról álmodni sem mertem németből. Szünetbe viszont be jött a biológia tanár és kiosztotta a dolgozatokat, 2est kaptam már megint egyszerűen nem hiszem el. -.-" Aztán utolsó órám ének volt, abból kaptam egy 5öst órai munkára. Nagyából ennyi volt a mai suli, hál istenek. Amúgy elég unalmas napom volt. Valami hiányzott. * A buszon találkoztam a Nikivel nagyon jó volt vele beszélgetni és együtt jöttünk haza. Nagyon jó barátnőm vagy Niki. Imádlak :) Kár, hogy nem egy suliba járunk és örülök, ha látlak egy héten legalább 1xer a buszon. Aztán itthon kipukkadásik ettem magam. xD Unalmas egy nap volt ez a mai, de legalább jó nyugis. És holnapra nem kell tanulnom szval van időm piheni. Jövőhéten pedig elvileg elmegyünk egy hétre kirándulni, bár sztem nem fog össze jönni, mivel sokat hiányoztam a suliból már alapjába véve és nem hiszem, h az igazgatónő bele egyezne ebbe a kis vakációba. :) Érdekes lesz... A Doriszt felhívtam tegnap, sikerült felkeltenem szegényt. Nem sokat értettem abból, amit a telefonba mondott jó formán semmit, de legalább hallottam a hangját és tudom, hogy jól van, de msn-en még mindig nem tudtam vele beszélni. Hiányzol Dorisz <3 A Dávid sincsen még fent msn-en, meg a Patrikkal sem találkoztam xĐ Ha ma lesz még valami akkor írok, addig is bye bye és köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése