"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 1., hétfő

Össze-Vissza

/"Ha nem érzel magadban szeretetet embertársaid iránt, akkor ülj csendesen, foglalkozzál a magad dolgával, amivel akarsz, csak az emberekkel ne."/
 A mai napom elég érdekes volt, Biológiából megírtuk a témazárót remélem jó lesz. Ja és végre ma valaki hozzám szólt! Csoda! xĐ Ültem és biológiát magoltam, amikor oda lépett hozzám a Patrik. Patrik a Regina osztály társai és jelenleg ő az egyetlen, aki hozzám szól néha. Ma viszont szerintem megbántottam, amikor is sétálunk és fel tettem neki egy egyszerű kérdést, amire választ nem kaptam. -.-" A kérdés csak ennyi volt:
/"Miért kísérgetsz?"/
Én ezt nem sértésnek szántam :W de ő azt mondta, h biztos zavarom és elment -.-" Pedig nem is, azt hiszem holnap bocsánatot kell kérnem. De annyira jó lenne, ha szóba állnának velem az osztály társaim is, de rühellnek.. ez van. 
Meg a Dorisz miatt is nagyon aggódtam ezért felhívtam tegnap este, hogy mi van vele, hát a telefont részegen vette fel. -.-" És azt mondta el esett és véres a gatyája, meg, hogy ő tudja, hogy nem szabadott volna innia, meg, hogy butaság volt, és hogy menjek vissza jövőre, mert hogy most nincs senki, aki vigyázzon rá és közben hallottam, ahogy sírt a telefonba :( én is sírtam... 
Ma is felhívtam, hogy megkérdezem jól van e, egész nap azt vártam, hogy kicsengessenek a Mümbe, az már nem is érdekelt, hogy az én sulimban mikor csengetnek. Negyed órát beszéltünk is, hát volt téma az egyszer biztos.. :S Nagyon hiányzol Dorisz és remélem tanulsz a hibákból és nem csinálod ezt többet, ja és ha elfelejtenéd én emlékeztetlek a telóban meg ígérted, hogy nem iszol többet ^^ Nem várom el, hogy be is tartsad, mert tudom nem lehet minden ígéretet betartani, sajnos :( de azért csak mértékkel! És vigyázz magadra mert most nem vagyok ott, hogy vigyázzak rád. Olvastam a blogodban, hogy mész a többiek feje után, de sztem nem kéne vagy te annyira okos, hogy tudd mit szabad és mit nem, ha magadért nem is akkor legalább értem vigyázz magadra, mert én nagyon szeretlek!
Szegény Dávidra is ráhoztam az ideget, megkérdeztem tőle, hogy hiányzom e neki és, hogy ne hazudjon. Azt mondta hiányzom neki, de kiakadt azon amiket írtam és azt hitte dobni akarom...DE ÉN KÉPTELEN LENNÉK RÁ! Már lassan fél éve együtt vagyunk, bár ez a távolság rohadt rossz én még mindig szeretem! De legbelül tudom ő jobbat érdemel nálam, egy olyan lány kéne neki, aki mindig ott van vele, mert én nem tudok és nem akarom magamhoz láncolni se...Szeretlek Szerelmem! (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése