"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 11., csütörtök

Nem akarom! :'(

/"Ha valaki megkérdi mit akarsz, valójában arra kíváncsi, mit nem akarsz..."/
Nem akarom, hogy fél év dobozban végezze, egy felirattal.. "Dávid" 
Nem akarom, hogy ennyire fájjon... :'(
Ma beszéltem msn-en a Dáviddal, mondta, hogy nem tud jönni szombaton, csak jövőhéten, de jövőhéten meg én nem leszek itthon, mert nyaralni megyek a családommal. Ezen totál kiakadtam, de megértem betegnek ágyban a helye, majd jön ha jobban van. De megint elkezdte nekem mondani azt, hogy nekem más kellene, pedig nem! Én nem keresek mást mert szeretem, és szakítani se tudok vele ebből az okból kifolyólag [...] Megkérdezte, hogy mondjam el, hogy mi rossz benne, de ez hülyeség erre felsoroltam neki, ami rossz, a vicces, hogy ezek java részt engem jellemeztek(féltékeny,bunkó,tapintatlan..)Hát igen én pont ilyen vagyok.. :( De mondtam neki még jó pár butaságot, amiket azóta már jól meg is bántam, én nem akartam megbántani, de már nagyon ki vagyok. Kijelentkezett msn-ről és azóta nem tudok róla, de tényleg nem akartam megbántani, nem tudom mi ütött belém, mintha nem is én lettem volna! Remélem meg bocsállt nekem, ha nem én azt is megértem...<3
Most minden olyan rossz és lehet évet kell ismételnem a sok hiányzás miatt :( de már nem érdekel semmi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése