"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 21., vasárnap

Vámpírok hétvégéje


/"Rád gondolok, pedig tudom, hogy fáj, de fájása olyan édes, had fájjon hát, ha fájnia kell"/
Szombaton jött a Dávid és én be mentem elé a reggeli busszal, szerencsére nem kellett sokat várnom, hamar be ért a busza és legalább az idő is szép volt, sütött a nap. 1 órát kellett várnunk a következő buszra. Ma vagyunk 6 hónaposak én vettem neki egy kisördögöt, ő meg csinált nekem egy kulcstartót + egy maci és egy szívecskés plüssöt kaptam tőle nagyon örültem neki. Főleg a kulcstartónap <3 Haza értünk és dumáltunk meg minden. jó nap volt. A húgaimtól meg a bnőjüktől, pedig kaptunk húsvétra egy csoki nyuszit meg rágót, szval el kellett mennünk venni nekik is valamit, bár igaz még messze a húsvét, de ha már ők is oda adták akkor mi is. A buszon találkoztam a Krisztivel meg a Gabival és egy tök aranyos lánnyal is. Jót dumáltam a Krisztivel a Gabival nem, de nem is szeretnék. xĐ Valahogy nem annyira szimpatikus a csaj. -.-" Végül is jó nap volt, csak hamar vége lett a Dávid haza ment és én is. Mikor haza értem fel léptem msn-re és láttam, hogy kaptam egy levelet a Patriktól meg komikat is írt. Jáj. :( de mindegy... Aztán még este beszéltem msn-en az Istivel meg a Dávidal is meg még jó sok mindenkivel köztük a Regivel is és elégé szíven vágott amit írt. "Kezdem elveszíteni a legjobb barátaimat pl: téged is" :( Igaza van, amióta Palotára járok egyre kevesebbet látom, pedig közel van. És már beszélni is alig beszélünk egymással nem lesz ez így jó, de nem akarom, hogy tönkre menjen a barátságunk. A Dávid meg írta msn-en, hogy találkozott az Elizával meg a Gáboral és keverték rólam a ganét, hogy együtt vagyok e a Dávidal meg stb.. :@ nagyon mérges lettem, miért nem lehet békén hagyni engem?! Úgy volt este elmegyek discoba a Nikivel, hát nem jött össze anyámék nem voltak otthon felhívtam őket, de nem mehettem el, mert tesóimra kellett vigyáznom, Niki sztem nagyon haragudott tisztára úgy jött ki mintha átbasztam volna, pedig nem is :(  A mai nap(Vasárnap) uncsi volt, egész nap kockultam a sims2vel. Aztán 7 felé felléptem msnre. Beszéltem mindenkivel. Weuval is nagyon aggódóm miatta, tisztára megváltozott megígérte, hogy nem pengézik erre ma azt írja, hogy "vághatnékja" van. Megy hogy látni akarja, ahogy folyik a vére. Mondanom sem kell nagyon kiakasztott, de ha most is vágdosa magát én nagyon megharagudom rá. :( Jövő héten meg elvileg megyünk kiránulni és vasárnap jövünk meg, de pff semmi kedvem...ja és a szívem kiszívta a nyakam, nem is akárhogyan :$ anyám észre is vettem xĐ szval kaptam az agymosást, de téll szar áhh olyan csúnya a nyakam, már csak az hiányzik, hogy a tanárok is észre vegyék itt már az alapozó sem segíthet. -.-" <3

2 megjegyzés: