"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. március 29., hétfő

Én mint hippi?

/"Azok hívnak neveletlennek, akiknek nevelniük kéne."/
 Ma a suliban ma is lassan ment az idő. Szünetbe átmentem a Regihez és elmeséltem neki a horror vakáció eseményeit részletesen. És valaki elkezdett kiabálni, hogy hé te lány ott! Mi a neved, mondom Regi xĐ azt ilyet szól Regi 2 te hippi vagy? Mert ez az öv meg az a gaz a hajadba olyan hippis. -.-" Nem is gaz volt a hajamba, hanem egy narancssárga virág az övem meg szivárvány színű volt, de én hippi hát ez nevetséges, de mindegy rá hagytam, de ennyi erővel punk is lehetnék. Következő szünetbe oda jött hozzám a Patrik, meg kérdeztem tőle, hogy én tényleg hippi vagyok e :( De ő csak szakadt a röhögéstől, de én mondtam neki, hogy nem lehetek hippi, mert azok mindig mosolyognak meg be vannak szívva. Erre ő már a padot verte a röhögéstől és le hülyézett -.-" Köszi szépen Patrik. Mert, hogy akkor ő is hippi, mert mindig mosolyog, erre megkérdeztem és miért mosolyogsz be vagy szívva? xĐ Azt mondta nem, pedig mérget vettem volna rá. Amúgy nincs bajom a hippikel sőt sztem jó fejek, de én nem is vagyok az. Ja meg közölték velem, hogy ki akarnak nevelni az emo-ból, hiába mondtam, hogy már nem is vagyok az... Rajz órán valami iszonyatosat alkottam, képtelen voltam arra, hogy téglalapot rajzoljak a tanár el se akarta hinni, hogy én csináltam az a firkát, ami a lapomon volt, meg kérdezte, hogy mi van velem, meg hogy jól érzem e magam. Hát az az igazság, hogy nem nagyon, utálok ilyen kockákat meg vázákat rajzolni, viszont eddig semmi bajom nem volt vele, most meg áhh... valami pocsék! Hamar el is kéretöztem az óra végéről, hogy elérjem a buszt és már nem bírtam ott szenvedni mert 2 óra alatt nem tudtam megrajzolni egy kockát -.-" de most már mindegy. A buszom késett egy jó fél órát, várhattam egy keveset, de legalább addig se rajzoltam. Be mentem a boltba energia italért, vettem 2 doboz viperát. nyamii :P Azt iszkiri haza. Nagyából ennyi volt a nap. Oda adtam a Katikának az ajándékot húsvétra, remélem örült neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése