"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 16., szerda

Berhidai Lovasnapok

Elhívott a Niki erre a rendezvényre, örültem is neki mert már elég rég beszéltem vele és ez jó alkalomnak tűnt, hogy össze barátkozzunk megint... Reggel együtt mentünk ki a buszra és Berhidán találkoztunk az egyik osztálytársával nekem szimpi volt a csaj, csak kicsit úgy éreztem magam mintha feleslegesen lennék ott... ők jól elbeszélgettek és meg szóhoz se jutottam. Az előadás viszont csodálatos volt nekem legjobban azok tetszettek akik a lovakon táncoltak meg nagy kedvencem lett a csacsival előadott humoros kis valami is. *.* naa meg a csikósok és a végén az a kaszkadőr... nekem nagyon tetszett az egész. Egy teljes napig eltudtam volna nézni a lovakat és a lovasokat... volt ott minden kézművesek, őzikék, arcfestés és sok cigány.. XĐ Amúgy semmi bajom velük, de az egyik megtépett. -.- Fogalmam nincs miért valószínűleg nem bírta elviselni a szőke hajamat, de most csináljak nem festhetem be, mert le nő és nem is akarom.
Nagyba sétálunk Nikiék beszélgetnek én mögöttük kullogtam és akkor az a ***k*rva elkapta a hajam és jól megtépte. Persze harmad magával volt egyedül nem lett volna ekkora bátorsága. Nikiék persze észre se vették az esetet. :/ De mindegy azért nagyon jó nap volt és nagyon jól le is égtem, de a lovak látványa mindenért kárpótolt... Amúgy tudom rég írtam a blogba, de semmi kedvem nem volt hozzá, most viszont be pótolom, mert nagyon sok minden történt jó és rossz egyaránt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése