"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 16., szerda

Regi az én kisördögöm (L)

Meghibbant a világ, mi vagyunk egyedül normálisak, mi kiket bolondnak hívnak...
Reggel esett az eső, már azt hittem le kell mondani a találkát a Regivel, de szerencsére nem így lett kis sütött a nap és mehettem is a Regihez, útközben össze futottam kis idiótákkal akik megkiabáltak, hogy albínó emo... mondom hehehe -.-" nagyon vicces, de ez tetszik nem bírtam nevetés nélkül még nem is láttak albínót, de azért nagy a szájuk.. A lényeg, hogy találkoztam a Regivel és csak ez számít egyedül ez a fontos, mert tegnap este nagyon ki volt szegény és aggódtam miatta, ma reggel még gondolkodtam, hogy 1.megöleljem 2.megtépjem 3.nem tudom... A végén egyik se lett,de nagyon örülök, hogy nincs semmi baja, ugyan akkor szomorú is vagyok, hogy iskolát vált szívem szerint én is mennék vele, de jelenleg azt sem tudom, hogy megbuktam e... és meg sem merem kérdezni anyát az újabb koleszről szerintem tuti ki akad ha meghallja... A mai nap viszont felejthetetlen volt, vettünk inni a Regivel és megkóstoltattam vele a kotyvalékom és azt mondta finom *.* yeeee... Elmentünk a temetőbe, ahol nagyon jól elbeszélgettünk, marháskodtunk. A Jennyvel is találkoztunk megkínáltam a kotyvalékkal, de azt mondta nem kér mert haza akar még ma menni :$ Megkérdeztem nem e marad, de mennie kellett. :/ Na mindegy azért hatalmas hülyeségeket csináltunk volt ott egy harang azt dobáltunk kövekkel de nem mertünk megkongatni... 
Meg a sírokat nézegettük, megpróbáltunk rá jönni melyik a legrégebbi... végül találtunk egy sírt, amin fordított kereszt volt ácsolva, totál ijesztő volt le is fényképeztünk.. vissza akartam fordítani de nem jött össze sajnos így megmaradt fordítva... :/ Anya közben felhívott, hogy hol vagyunk én mondtam neki, hogy a temető közelébe, megkérdezte, hogy mit csinálunk mi ott, én meg mondtam semmit erre ilyet szól, hülyékkk xĐ Eljött értünk mert lehet lesznek kiscicáim, de még nem jött össze sosincs otthon az aki ígérte őket. De majd egyxer össze jön ez is... :D:D:D Aztán elmentünk a Regi mamájához, ahol megnéztük a kis cicákat, olyan kis aranyosak voltak és volt egy szürke is. *.* Imádom a szürke cicákat! A mamája pedig tök aranyos volt, nekem miért nincs ilyen jó fej mamám? :S Pedig eltudnám viselni... Mondani is szoktam a Reginek, hogy cseréljünk mamát, de nem akar. XĐ Pedig jó lenne, nekem kell a mamája... Vissza mentünk a temetőbe és sötétedésig ott voltunk virágot szedtünk a sírokra és szagolgattuk is őket, mikor pedig ismerős arcot láttam elbújtam, hogy ne lássanak meg, nem hiányzik, hogy a rokonok is bolondnak nézzenek csak azért mert a temetőbe sétálgatunk a Regivel.
Haza felé pedig találtunk egy csomó pindurka varangyos békát, olyan 1cm-esek voltak és ott ugráltak haza akartam vinni kettőt el is kaptuk őket, de eszembe jutott, hogy otthon már épp elég varangyos béka van és nem tudnék ezekkel mit kezdeni.. szval elengedtük őket... Így mindent össze vetve ez volt eddigi életem egyik legjobb napja, nem tudom mi lesz velem ha a Regi sulit vált, nem akarok egyedül maradni, szerintem megfogok örülni... örülnétek mi? XĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése