"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 27., vasárnap

Hát nem is tudom... Punk szombat ^^

Íme három dolog, amire az életben szükséged lehet: szerelem, amitől elgyengülsz, egy kis pia, amitől erőssé válsz, de leginkább jó barátok, akik ott lesznek, mikor az első két dolog miatt a padlóra kerülsz...
Tegnap reggel, nem minden úgy alakult, ahogy elterveztem... Találkozom volt, a régi osztálytársaimmal Istivel és Virággal plusz még jött a Virág barátnője Fanta. Elvileg a Fenyőnél találkoztunk volna és az Isti kísért volna el oda, mert fogalmam sincs hol van az... elmentem készülődni és beszéltem az Istivel, azt mondta, hogy nem tud jönni mert nem tud hozni semmit, mondtam neki az is elég ha magát hozza, erre azt írta bocsi, de nem tudok jönni, mert nem tudok vinni se piát se cigit, és így nem fogok menni.../de az igazi ok, az volt, hogy a Lalával megy inni/... olyan mérges lettem, hogy az hihetetlen ráadásul el se magyarázta hol a fenyő. Egy óráig bolyongtam mire megtaláltam Virágékat, kérdezték hol a Pityu, mondom jobb dolga volt. -.-" Nem hiszem el egyszer egy évebe megyek és akkor is ezt csinálja. :( Csalódtam... nem kicsit, nagyot. Virággal és Fantával elmentünk venni inni, meg bagzót xĐ Azután elmentünk egy régi elhagyatott tekepályára, ahová Fanta segítségével betörtünk... volt ott minden egy rakás vezeték, csontkukacok, meg mocskos wc... xĐ Ott ittunk kicsit engem hamar megütött mert nem bírom a piát... viszont szerencsére tudtam hol a határ nem ittam le magam annyira, telt múlt az idő és Fantát ki kellett kísérni a buszra, utána vissza mentünk Virággal a tóhoz, nagyon gáz voltam mindenkinek azt kiabáltam, hogy világ béka/béke... :$

Aztán úgy volt haza kísér a Virág és oda adom neki a hajfestéket, el is indultunk, de leültünk a lépcsőkre és ott lelkiztünk szegény jól megszívatta egy idióta fiú, mindenért őt okolta, még azért is mert ő béna vagy ideges. -.-" Ott sírt szegény Virág és azt hiszem túl sokat ivott, mire én kijózanodtam ő már alig bírt menni, úgyhogy mondtam neki haza kísérem, először nem is akarta engedni, de láttam rajta nagyon szarul van... megint a tóhoz mentünk és leültünk kicsit, Virág bele ment a tóba kicsit ott sétált és megkértem vegye fel a bakancsát, mert haza kell érni, engem is hívogatott anyám, hogy mikor megyek már. Haza kísértem Virágot nagyon szarul volt, majdnem bele esett az árokba, jaj baba. :S Aztán hozzájuk értünk, de ekkor jött a java, apja elég jól fogadta, bátya vallatott, hogy hol voltunk, az anya közbe Virágot agyalta, én meg se bírtam mukkani, fel hívtam anyut jöjjenek be értem. Virág megint sírt, mert mindenki mindenért őt okolja, megöleltem, hogy ne sírjon, de mennem kellett anya oda ért értem, gyors be adtam a hajfestéket és kinyitottam az ablakot, hogy a mellettem ülő mamám ne érezze a belőlem áradó rossz élet szagát... remélem sikerült ha nem akkor így jártam, haza felé végig aludtam, mikor haza értem nagyon fájt a fejem és nem bírtam aludni, Jani írt sms-t ezért felhívtam és beszéltem vele, elmondtam, hogy mi volt, utána megpróbáltam aludni, de nem jött össze hajnali 4 volt mikor elaludtam és ma délután 2kor keltem fel.. :/ Remélem jól van a Virág azóta nem hallottam róla. :S Aggódom miatta nagyon... <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése