"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 23., szerda

Nem minden béka királyfi!

Próbálok kedves lenni mindenkihez, de ezt néhányan hajlamosak félre érteni, főként a fiúk, de lánynál is volt már probléma. Ha kedves vagyok az nem azért van, mert tetszel és akarok valamit, nekem ilyen a természetem... Nem kell rá kérdezni folyton miért vagyok ennyire kedves én egyszerűen így érzem magam jól. Szerintem jó lenne ha mindenki ilyen lenne és az embereknek természetes dolog lenne, hogy a többi emberhez megértéssel és kedves szavakkal forduljon, én imádom ha valaki a segítségemet kéri ilyenkor fontosabbnak érzem magam, akkor is segítek ha épp rossz a napom és szeretek új eddig ismeretlen emberekkel barátkozni. Nagyon szoktam örülni, amikor innen vesznek fel msn-re, hogy még jobban megismerjenek vagy segítségét kérjenek a blogukkal kapcsolatba, én nagyon szívesen szoktam segíteni. Nem harapom le senki fejét, aki fel vesz msn-re, viszont akinek nem tiszta a szándékuk és szórakozás céljából vesznek fel, hogy idegesítsenek azokat törlöm... És nagyon utálom azt is mikor valaki azt hiszi ki ismert és közbe semmit se tud rólam. Most főként azokra a "fiúkra" gondolok, akik azért vesznek fel msn-re, hogy kihasználva természetemet, mely szerint próbálok kedves lenni és nem megbántani senki érzelmeit, de az, hogy az illető tudja van barátom és látja ki is van írja, közlöm is vele, erre még jobban elkezd nyomulni és azt állítja szeret és kínoz a sok hülyeségeivel, hogy hiányzom meg szeret. Egyszerűen nem vagyok képes fel fogni miért jó ez akárkinek is...
A másik kedvencem, pedig az amikor fel vesz valaki és azt állítja myvipről, de az nem lehet mert ott nincs megadva a címem és akkor még jobban el kezd hazudni, hogy ismer engem és már találkoztam vele, de ez lehetetlen hiszem még a nevemet se tudta azt meg főleg nem, hogy hol és mikor találkoztunk. -.-" Vannak ilyen értelmes emberek, akik törlésre kerülnek... de azt sem értem miért van az, hogy felvesznek és nem írnak rám? de mindegy azt hiszem sikerült sokak kedvét elvennem attól, hogy felvegyenek msnre, de ha még se akkor nyugodtan vegyetek fel, szeretek ismerkedni... ^.^ de már van királyfim és nem keresek másikat, a királylányokkal semmi bajom, de nem nagyon bukok rájuk, szval csak ha kell egy barát...én itt vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése