"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 22., kedd

Sok minden... de Béke van ^^

Tudom ezen a képen, olyan vagyok mint egy eszelős... de azért, mert az is vagyok. xĐ Rengeteg, minden történt azóta, hogy nem írtam, ennek oka annyi volt, hogy elég sok rossz dolog történt, amit nem sok kedvem volt megírni, valószínűleg, most sem fogom... de a lényeg, hogy már minden oké. Képtelen vagyok haragudni bárkire is... ha valakit okolni szeretnék a rossz körülményekért, akkor csak is magamat tudom. Kezdtem megint belefáradni ebbe az egészbe, sokat sírtam gyötörtek az emlékek és a történtek, minden napra jutott valami, ami elrontotta a kedvem. Elviselhetetlennek érzem az otthon létet, de a rossz idő miatt nem tudok sehová se menni. Kezdek bekattanni utálok itthon ülni. A szememet is teljesen tönkre tettem a sok számítógépezéssel és a sötétben való gépeléssel, nem beszélve a sok vegyszerről, amelyeket béna módon folyton a bal szemembe juttattam arctisztítótól a mosogatószerig... és nem volt éppen kellemes érzés, ilyenkor mindig kiborultam és jelenetet rendeztem... :/ Elégé nyűgös voltam mostanság, ez a súlyomon is meglátszik, annyit eszem egy nap, mint régen egy hét alatt... nem tudom meddig bírom még ezt a nyári szünetet dolgot, vártam, de csak azért mert elfelejtettem, milyen unalmas is tud lenni. Regiék jelentkeztek nyári munkára, de én még arra se tudok, mert még nem vagyok 16 éves... Szaszának, pedig nem rég volt a születés napja, szval ha olvasod Szasza, akkor isten értessen, így utólag is. A Szasza elhívott minket moziba, csak az a gáz, hogy feliratos lesz a film. Hétvégén pedig, úgy volt le jön a Keke, de már nem tudom elég szar az idő, meg beteg is szegény, lehet el kéne halasztani ezt a haverkodást.. :/ pedig jó lenne. Annyira unatkozom, hogy az már beteges...

4 megjegyzés:

  1. Vegyél egy gitárt és tanulj meg rajta játszani:) könnyen megy és sok nehéz pillanaton átsegít (tapasztalat)

    VálaszTörlés
  2. Gitárt már megvettem :D
    De egyedül nehéz megtanulni :(
    És nem sikerül :/
    De köszönöm szépen, hogy írtál :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnalom kicsim hogy sok rossz tortent! Fokent azert mert sokat en okoztam!:( Szeretlek!(L):)Es tobbet nem fog elofordulni! Tobbet nem tortenek ilyen dolgok!(L)

    VálaszTörlés
  4. :D
    én is szeretlek <3
    Remélem :/
    (L)

    VálaszTörlés