"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 2., szerda

Csáó Világ!

Egész tűrhető pillanatokat élek meg. Reggel találkoztam Regivel is és nem haragszik rám, meg én se ő rá. "Remélem is" Viccesen hangzik de azt hitte én haragszom rá, én meg azt hittem, hogy ő haragszik rám. Aztán közbe meg nem is, de mindegy... Elmaradt a matematika dolgozat és a Móni elhozta nekem a Kémia könyvét, hogy tudjak tanulni, mert ha Kedden nem felelek akkor megbukom. A kedves tanárnő ugyan is nem az egész évet nézi, hanem csak a félévet... ennek hála bukásra állok és rajtam kívül még az osztály fele, de nem csak a Kémia miatt kell aggódnom, nincs elég jegyem a többi tantárgyból, mert sokat hiányoztam a suliból, egyéb okok miatt. Legtöbbször azért nem mentem, mert utálom ezt a sulit és inkább elmentem orvoshoz. De nem lóghatok folyton. Össze írtam miből kell javítanom, de már csak egy hetem maradt. Remélem semmiből sem bukom meg. Jelenleg lezártak már Németből, Biológiából, Testnevelésből, Informatikából és KVK-ból. A többi tantárgyból még nincs elég jegyem, vagy pedig elég rosszak. Nem siránkozom, mert megérdemlem ha egész nyáron tanulnom kell majd, hát az még a jobbik eset minthogy megint 9.-es legyek. Na erről ennyit. Azért az se lenne rossz, ha végre elő bújna a napocska, mert már 3-4 napja esik az eső és hideg van. Borzalmas egy időjárás. Haza értem és a tudatom tele van új lakótársammal, ha így fojtatja én kilakoltatom, nem viccelek. Ma például rajta kaptam, hogy meg ette a függönyömet arról nem is beszélve, hogy hatalmas rumlit csinált, én alig hiszem el, hogy egy ilyen kis állat, hogy tudd ekkora bajt csinálni egyébb gusztustalan meg nyilánulásaival együtt! Anya azt mondta ajándékozzuk el. Mondom jó, de melyik étteremnek? xĐ Tudom ez gonosz volt, de megzabálta a kedvenc növényeimet. Kis szörnyeteg, ezért be színezten kékre elől a szőrét. Hehehee..

2 megjegyzés:

  1. Vikim♥
    łmĐ♥
    Nagyon szépen köszcsíí mindent!!!
    Szeretlek Borstesóóm♥

    VálaszTörlés
  2. Móni♥
    Szeretés♥
    Igazán nincs mit... ^^
    Bors szem felem♥ :D wiiii *.*

    VálaszTörlés