"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 3., csütörtök

Ne kímélj! Azt akarom, hogy tépj szét!

Először is csodálatos napom volt, de a felét végig aludtam... Lesz egy új osztály társunk sőt elvileg 2... Nekem nagyon szimpatikus a csaj, olyan kis aranyos, de egyik osztálytársam megint csinálta a fesztivált, hogy megint meg lesz bolygatva az osztály közösség. -.-" Én semmi képen nem nevezném ezt osztálynak nem hogy még közösségnek, de ez lényegtelen. Tesin tök jó volt, sumákoltunk és ezért nem kellett tesiznünk. A Regi én és a Jenny jó lenne ha a Regi nem váltana sulit, bár anya azt mondta nekem ma, hogy ha akarom vissza írat pápára, de nem tudom lenne e értelme, szeretném a fodrász szakmát, de istenem... ez annyira bonyolult. Anyának azt mondtam már nem akarok vissza menni. :( Mónival is tök jóban lettem, imádom a csajt. Nem hittem volna, hogy Dorisz után lehet még olyan barátnőm, akivel merem vállalni a hülyeségeimet. Ma el jegyeztük egymást energia italos bigyókkal, vicces a kis ujjunk hegyére is alig akart fel menni, de megoldottuk. Meg rajtam volt a puszis pólóm, Móni adott is neki egy nagy cuppanóst ,meg én is kaptam. Ez a nap 10-es skálán 100-as volt. Teljes mértékben jól éreztem magam. Janimtól is kaptam sms-t és nagyon örültem neki. <3 Szeretlek kicsi szívem. Imádlak már várom, hogy gyere Szeptemberbe. *.* Nagyon jó lesz... csinálunk majd sok közös képet.
Amúgy ma nagyon álmos voltam, tanulás helyett is aludtam, meg is lett az eredménye virraszthatok megint mire megtanulom ezt a hülye irodalmat, nem félek hogy rossz jegyet kapok, mert már van két darab 5ösöm csak muszáj 3 jegynek lenni, hogy le tudjanak zárni. A Kémiától se félek, hanem rettegek... nem akarok megbukni. :( Tegnap beszéltem Weuval, elvileg majd tudok hozzá menni, de remélem már szólt anyukájának, mert aggódom miatta. Kicsi Weum vigyázz magadra. <3 Olyan rossz érzésem van, nem tudom miért. Kaptam egy újabb üzenetet a Lizától (Keke volt barátnője) azt írta reméli boldog vagyok, mert hogy ki faggatta a Kekét és többet érez irántam mint barátság... ez szerintem hülyeség de mindegy vissza írtam a csajnak, hogy forduljon orvoshoz, mert ez már beteges, hogy ilyeneket ír nekem főleg mivel tudom, hogy nem keveset szokott füllenteni. Nem tudom miért jó neki ez, miért hiszen már van új barátja akkor mit drámázik? Felfoghatatlan... -.-" Azért remélem elmegy dokihoz... és tudnak rajta segíteni, bár azt mondják kutyából nem lesz szalonna. Meg beszéltem Istivel is, a kis bátyuskámmal aggódom miatta, van egy lány akibe szerelmes és a lány nem kicsit megszívatta, nem értem én az embereket... nem hogy őrölne neki, hogy van aki szereti még itt játszik is szegény bátyuskámmal, de esküszöm, ha hülyeséget mer csinálni az Isti miatta, én megkeresem azt a csaj és nem érdekel kik a harverjai én megtépem. *.* Amúgy drukkolok, hogy csak félre értés legyen és össze jöjjön az Isinek, mert tényleg szereti és megérdemli ő is, hogy boldog legyen... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése