"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 18., péntek

Megígérted!

 Megígérted!
|Írta: Nyitrai Viktória|

Lélek nélkül él e test
Érzelem nélkül dobban e szív...
Erdő mélyén sötétbe sétálok,
Nincs bennem remény...
Nem érzem, hogy élnék,
Egyxer valaki megígérte szeretni és tisztelni fog...
Ígéret szép szó... de nem tartja be ő...
Mit vártam tőle, hiszen csak egy fiú! Önző lény az ember, 
a szeretetet isten kínzás képp mérte ránk,
Hogy megálljunk egy pillanatra és azt higgyük van értelem az életnek...
De én már látom nincsen...
Lélek nélkül él e test
Érzelmek nélkül dobban e szív...
Esőben sírva sétálok,
Nincs bennem remény,
Nem érzem, hogy élek.
El megy ő is tudom jól,
Hazudik ő is mint a többi, 
itt hagy mind szerelem és hű barát.
Elfelejt majd könnyen ő is mint a többi,
de én nem felejtek senkit téged se..
főleg téged kinek oly sok csalódást okoztam...

S ha majd síromhoz kisétáltok...
melyet ti ástatok meg, és ti is helyeztek majd bele,
Ti kikben megbíztam...

emlékezetek rám, mert...


Megígértétek!!

2 megjegyzés:

  1. Nice picture :D

    Can you please follow me ?

    HAVE A CHANEL DAY XOXO

    VálaszTörlés
  2. Köszi XĐ Persze persze :D
    De azt ne várd el, hogy angolul írjak, mert jelenleg szivacs vagyok ilyen téren, egy nagy vizes szivacs XĐ

    VálaszTörlés