"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 23., szerda

Halálközeli élmény

Vannak dolgok, amikről nem beszélünk, mert félünk valamitől... ez a valami az ismeretlen. 
Már nagyon régen történt, de úgy emlékszem rá, mintha tegnap történt volna. Olyan 8-9 éves lehettem az egész család elment nyaralni és egy uszodába voltunk, mikor az eset megtörtént. Két medence volt, akkoriban azóta már bezárt ez az uszoda. Volt egy kis medence olyan 10cm-es volt benne a víz és volt a nagy medence, ami 3 méter mély volt. Eleven kis gyerek voltam, a kis medence számomra unalmas volt, tele kis babákkal én nagyobbnak hittem magam azért a kis úszógumimmal be mentem apával a mély vizű medencébe, nagyon élveztem, apa egy darabig figyelte mit csinálok játszott velem, de egy idő után már szem elöl tévesztett engem. Valahogy a nagy játék közben kicsúsztam az úszógumiból és elmerültem. A legfurcsább az volt, hogy egy idő után, ahogy kezdtem elmerülni, már nem is kapálóztam, és nem küzdöttem. Olyan nyugodtnak tűnt minden abban a pillanatban a víz körülölet és egyre mélyebben voltam, de nem aggódtam nem is féltem olyan kellemes fura érzésem volt, le írhatatlan. Láttam magam, ahogy egyre mélyebbre süllyedek, mintha a testemen kívül lettem volna, még is még voltak érzéseim éreztem a körülöttem lévő vizet és ahogy le értem a mélyére, láttam minden a vizet és magamat is a nap fényét, ahogy megtört a vízen olyan szép volt és megnyugtató, de eközben végig csukva volt a szemem. Éreztem, ahogy valaki megragadja a karom és mire magamhoz tértem, már kint voltam a vízből, apa észre vette az üres úszógumimat és megkeresett. Alig láttam a fülem pedig tele volt vízzel, de egyébként kutya bajom se lett. Viszont ez az élmény és az a fura érzés örökké bennem marad, vajon mi lett volna ha nem találnak meg időbe? a fény amit láttam a napfénye volt, vagy valami más? és miért nem küzdöttem az életemért? több ezer kérdés, ami ilyenkor felmerül bennem, vajon mi lett volna és létezik e élet a halál után? akkor a mennybe kerültem volna? és vajon most hová kerülnék ha történne velem valami?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése