"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 4., péntek

Rosszakaró!

Emberek kik azt élvezik ha másnak ártanak... hazudni emberi, másra kenni azt még emberibb. Mostanában a 3. ismerősömet bántják azért mert egy rosszakaró felfedte a blogját és elmesélte a többi idiótának, akik nem értik a mély gondolatokat és kinevették azért mert megosztotta másokkal az érzelmeit és az életét, talán segítségre vágyunk mindannyian, mi kik blogot írunk, vagy talán csak azért tesszük, hogy ne vesszenek feledésbe az emlékeink, s mit kapunk cserébe? gúnyos nevetést és össze súgást, kiközösítést... de miért is? Erre a válaszra nem lehet pontosan meg felelni, vannak olyan emberek akik okkal vagy ok nélkül rosszat akarnak és ezek az emberek ha egyxer olyan információhoz jutnak mely bizalmas, abból csak baj lehet... idő kérdése csupán ki lesz a következő. Talán én? Nem tudhatom lehet holnap már az én blogomról beszél mindenki, mert nem értenek meg nem értik mit érzek, de az is lehet hogy megtalálja a blogomat egy rossz akarom, mert tény és való nem szenvedek belőlük hiányt. Vajon ha valamelyik megtalálná a blogomat ellenem tudná azt a rengeteg információt fordítani? Tudomásomra jutott nem régiben, hogy édesapám is előszeretettel kutakodik, vájkál a blogomba, csak annyit tudtam ellene tenni, hogy akárhányszor kikapcsolom a gépemet, eltüntetek minden előzményt ami vissza vezethetné a blogomhoz... de mindegy is sajnálom azokat a kedves barátaimat, akiknek kellemetlenséget okozott az, hogy valaki olyan is elolvasta a blogját akinek semmi köze se lett volna hozzá. Hozzá téve a mai napom nem volt annyira borzalmas, a dolgozatokat szerintem elég jól megírtam. Itthon pedig felhívott a kicsim... olyan jó volt hallani a hangját (enyémet már kevésbé mert össze vissza vihogtam zavaromba, mint egy szerencsétlen). Na mindegy... ^^ Utána pedig bekapcsoltuk a kamerát és a mikrofont is, nem akarom, hogy sokba legyen neki a telefonálás. Olyan jó volt hallani, hogy "szeretlek életem"... Jaj Jani nagyon szeretlek téged. <3 Mai napomat ennyivel le is tudnám, mert kémiára kell tanulnom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése