"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. június 16., szerda

Mi tettem? Egyre jobban szeretem...

Hibáztam, de nem lett volna szabad... egy ártatlan szájra puszi volt, de még is bűntudat emészti lelkem. Legjobb barátnőm szerint ha tényleg szeretem és nem akarom elveszíteni akkor nem mondom ezt el neki, de képtelen voltam rá, szemébe hogy nézhetnék ha nem mondok el mindent, s félek mi van ha mástól tudja meg vagy nem hisz nekem és azt hiszi hazudok... én nem akartam, nagyon féltem, de elmondtam mert mások titkait a sírba viszem de a sajátommal egyedül nem bírok, és nem mondani el mindent egy olyan személynek aki a világot jelenti számomra egyenlő a hazugsággal... :'( Nagyon szépen köszönöm kicsim, hogy vagy nekem és meg bocsálltotál, ígérem tényleg elfogom kerülni az ilyen ostoba helyzeteket, nem akarlak bántani és nagyon szeretlek. Annyira várom már, hogy Szeptember legyen és veled lehessek. Nem múlik el perc, hogy ne jutnál eszembe itt vagy velem még ha távol is szívembe zártalak örökké, már bennem élsz s én benned...Szebbnél szebb verseket írsz nekem, s rám pazarolod a sok szép gondolatot köszönöm köszönöm, hogy vagy nekem. <3 Legújabb verse a drágámnak:

"Egyszer a fellegekben jartam,
Es ott nem regen, rad talaltam,
Beled szerettem mikor meglattalak,
Es ott eldontottem, hogy meghoditalak.
Szerelmes lettem amennyire lehet,
Es lehoznak neked egy kis szep felleget.
Elmondanam neked a szivem dalat,
Csak erinthetnem meg a szep kis orcad.."

Válaszom neked nyuszifül: ^.^
Veled a fellegekben járok,
Mióta rám találtál, és megszerettél
s össze tört szívem helyére 
boldogságot költöztettél.
Szép szavaid szívedből szárnyra kaptak,
S szálltak szívembe meg gyógyítva azt...
Egy szeletke mennyország,
mit hála neked magamnak mondhatok,
S szerelmem feléd sosem múló pillanat...
Szívünk a távolság ellenére is egyszerre dobban
Ó igen ez az mit rég vártam,
Ha olykor fájdalmat is okozok kérlek 
bocsáss meg nekem, nem szánt szándékkal teszem,
Valaki úgy szeret ha bánt, de igérem én soha többé nem 
bántalak egyetlenem <3
Csak annyit kérek maradj velem még ha hibáztam is...

4 megjegyzés:

  1. Edesem ugy szeretlek!Es koszonom ezt a szep verset(L):)Sosem tudnek rad haragudni(L)Foleg nem ilyenert amirol nem is te tehetel!(L)

    VálaszTörlés
  2. Akkor is szeretlek kicsim napról-napra egyre jobban <3

    VálaszTörlés