"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 2., szombat

Anya kicsike lánya

/"Mondá az Úr: "Legyen Sátán, hogy az emberek ne engem okoljanak mindenért, és legyenek ügyvédek, hogy ne a Sátánt okolják mindenért."/ 
Anya sok mindent nem tud rólam, csak annyit amennyit szeretnék, hogy tudjon. Az ő szemében olyan vagyok amilyen lenni szeretnék, egy átlagos jó kislány, aki nem dohányzik, nem káromkodik, szeretni az életet, stb..
Szeretnék olyan ember lenni, akinek erős az akarat és jó döntéseket hoz. Ha anya tudná, hogy nem olyan vagyok amilyenek ismer szerintem összetörne. Mostanában nagyon kivan szegény és nem szeretném, hogy miattam is aggódnia kelljen. Tudom nem szép dolog hazudni a saját anyukámnak, de jelenleg nincs jobb ötletem. Megszeretnék változni, hogy többet ne kelljen hazudnom neki. MEG KELL JAVULNOM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése