"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 2., szombat

Én a gyárkémény...

A cigi szerintem hülyeség, de én még is rászoktam tudom, hogy butaság és csak ártok vele magamnak és a környezetemnek, de nagyon nehéz leszokni, főleg úgy, hogy a barátom is cigizik. De most itt megfogadom, hogy mindent megteszek, hogy leszokjam a cigizésről. Nagyon nehéz lesz.
Említettem a Dorisznak is, h le akarok szokni. Ez volt a válasza:
/...Úgyse fog sikerülni, de úgy legyen.../
Na ez aztán a biztatás. A Dávid is hasonló képp reagált, mikor szóba hoztam a leszokás dolgot:
/...Leszokni? mert minek? ha én cigizek akkor te is cigizel, mert a füstöt be szívod, passzívdohányos leszel.../
Egyrészt igazuk van, más részt ez is bizonyítja, hogy mostanság nem trendi az egészség, sokkal inkább a cigi, a drog, a pia... Nem mintha kivétel lennék. :( Bár a drogot még sosem próbáltam és remélem soha nem is kerül rá sor. És nem érdekel ki mit mond képes vagyok rá, hogy leszokjam! Drukoljatok, hogy így legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése