"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 9., szombat

Szeretem...

/"Ha szeretsz valakit, nyitottá válsz a szenvedésre. Ez a szomorú igazság. Talán összetörik a szívedet. Talán te töröd össze a szívüket, és sosem tudsz már úgy tekinteni magadra, mint azelőtt. Ez a kockázat."/
 Január 21.-én leszünk 4 hónaposak. Négy hónap nem is olyan sok idő, viszont nekem nagyon soknak tűnik. Négy hónap tele közös emlékekkel, melyeket már senki sem vehet el tőlünk. Négy hónap esőben, hóban, hidegben - melegben 4 hónap az mégis csak 4 hónap... és ilyenkor felmerül a kérdés lesz e 5 hónap vagy netán fél év is és akkor lehet már 1 év is vagy 2? de meddig tarthat a boldogság a gondtalanság és a szerelem vajon kitart e évekig vagy elmúlik idővel? Nem tudom, de nem is érdekel, most a jelenek élek lesz ami lesz én reménytelenül szeretem őt! :$ (L) és remélem jó sokáig, fog ő is szeretni engem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése