"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 2., szombat

Holnap irány a Kollégium!

/"A 2. otthonom! Nem a világ legszebb és legjobb kollégiuma, de nagyon szeretem."/
Kis koromban is mindig az iskolába akartam lakni, és azt hiszem ez az egyik ok, amiért kollégista lettem a másik, pedig az, hogy utálok otthon lenni. Az egyetlen gondom a kollégiummal, hogy haza kell jönni, na meg a tanszoba, de ez már egy másik ügy... A kollégium 4 emeletes és én a 3. szinten a 312-es szobában vagyok jelenleg, de az elején a 313-mas szobában voltam szép kis szám, de a 312 a legjobb szoba, de csak a társaság miatt. Amúgy tök lazán belátni az utcáról a szobákba, ha nincs elhúzva a sötétítő... Szval a Dorisszal szoktuk csinálni az agyunkat xD... "sztríp10 az egyetemistáknak" LoL Mert amúgy a kollégium mellett van egy egyetem is, meg egy CBA is, meg egy kis bolt és pár utcával arrébb található a gazdaságos TESCO is... Azt hiszem a kollégium a világ közepe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése