"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 8., péntek

Sikerülni fog!

 /"Ez nem kerül törlésre"/
Már egy hete nem gyújtottam rá! És a barátom(Dávid) is leszokik velem együtt, így sokkal könnyebb nekem is leszoknom. És sokat jelent nekem, hogy értem képes eldobni a cigit is. Nagyon szeretem a drágát! ^^ Ja és anyukám felhívott egyik nap a kollégiumban, hogy tényleg igaz e, hogy cigizem, mert hogy a testvérem egyik osztálytársa azt mondta neki, hogy látott engem cigizni, na mondom már csak ez hiányzott! -.-" Nagyon ideges lettem és mindent letagadtam, de végül is már nem cigizem szval nem is volt olyan nagy hazugság... És úgy érzem most tényleg sikerülni fog és nagyon büszke vagyok a Dávidra, hogy ez teszi kettőnkért. Bár legbelül érzem, hogy ő is le akart már szokni valahol a lelke legmélyén... én tudom! :) Együtt megcsináljuk! És nem sokára 4 hónaposak leszünk! Már várom... Bár most is vele lehetnék...

2 megjegyzés: