"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 15., péntek

Megbuktam fizikából :(

/"Nem könnyű dolog szembesülni a kudarccal."/
Akadnak emberek, akik elmenekülnek és belső védőbástyáik mögé rejtőznek előle; mások igyekeznek megfeledkezni róla, mintha meg sem történt volna; megint mások agresszíven tagadják, hogy ilyesmi megeshet velük, és a legundorítóbb fajta önáltatásba menekülnek. Csak kevesen vannak, akik valóban beismerik, ha valami nem sikerül nekik, és nem hárítják másra a felelősséget, hanem készek vállalni hibáik következményeit. Az ilyen ritka személyiségeket sokféle hajtóerő ösztönözheti; egyaránt megtalálhatjuk közöttük az őszinteség talpig becsületes megszállottjait és a hidegvérű, minden erkölcsöt lenéző cinikusokat. Általában ezen a ponton szokás megvonni a határvonalat a jó és a gonosz, e két, alapjában véve tartalmatlan morális kategória között; pedig az igazi mezsgye egészen máshol húzódik, és nem filozófia kérdése - a gyönge és az erős jellemű embereket választja el. Vagyis sikerült megbuknom fizikából... Hát mondanom sem kell nagyon dühös vagyok! Napokig csak tanultam, de mégsem volt eredménye. Kihívott felelni a tanárnő, rajtam kívül még hárman feleltek mindenkinek feladott egy példát, és ha nem tudtuk rögtön akkor a helyünkre zavart és azt mondta, hogy megbuktat. Képzelhetitek mind a négyen megbuktunk. Először jól írtam fel a számolást, de letöröltem mert a Luca azt mondta ez így nem jó. :( de jó lett volna... miért hallgattam a Lucára, nem is értem, bár szerintem ígyis - úgyis megbuktatott volna. Az iskolában az összes diák rühelli. Vajon miért? -.-" azt mondták, hogy nem szabad a szemébe nézni, mert akkor támad... milyen igaz xD de mind1 először nagyon kiakadtam még sírtam is azt utána meg rá néztem a tanárnőre és nem bírtam abbahagyni a röhögést... A Dávid szerencsére kitudta javítani a fizikát, így nem bukott meg és mikor kicsengetek megvigasztalt, hogy majd kijavítom... nagyon jól esett. :) De legalább ő itt van nekem és szerencsére földrajzból megkaptam az 5-öst, végre valami jó is történik velem a suliba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése