"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 9., szombat

Energia függő vagyok

/"Nem mértéke az egészségnek, ha az ember jól alkalmazkodik egy mélységesen beteg társadalomhoz"/
Nyár óta totál rá kattantam az energia italokra, mondhatni függő lettem, de a barátnőm a Regi sem kivétel ez alól, már egész energia italos gyűjteménye van a szobájában, de a szülei már nem nagyon engedik neki, hogy többet igyon... Viszont az én anyukám vett egy karton "Red ROOSTER"-t, azzal a feltétellel, hogy egy nap csak egyet iszom, de ez nem olyan könnyű, mivel imádom az energia italt és minden menyiségben képes vagyok meg inni és nem érdekelnek a következményei és a veszélyei... Elvileg nem régiben született egy olyan rendelet, hogy az energia italt is korhoz kötik -.-" Na mondom ez nem lehet igaz, de mostanság még mindenhol lehet venni. "szerencsére" Na mindegy a végén még erről is le kell majd szoknom xD
(L) I love energy drink! (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése