"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. január 1., péntek

Dorina a szobatársam

/"Mindenkinek szüksége van egy emberre, aki meghallgatja, aki szereti."/
Számomra ő az a személy, aki az összes titkomat tudja... Néha többet tud rólam, mint én saját magamról. Ez fordítva is igaz. Jobb szobatársat el sem tudnék képzelni. Ha nem lenne, akkor már lehet én sem itt lennék, hanem mélyen lent :( De ő segített nekem átvészelni a legnehezebb időszakot az eddigi életemben. Nagyon szeretem őt és remélem nagyon hosszú lesz a barátságunk, de lesz rá 6 évünk szval ja... Rajta kívül még 2 szobatársam van a Tina és a Kata ők is nagyon aranyosak, de a Dorisz ő az egyik legjobb barátnőm és a Regina, aki szintén nagyon hiányzik nekem, őt még az általános suliba ismertem meg, de csak a nyári szünetbe lettünk igazán elválaszthatatlanok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése