"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 18., csütörtök

Boldognak érzem magam..

/"Az élet nem tökéletes az élet egy rossz vicc, amit senki sem ért és nem talál viccesnek!"/
Becsukom a szeme és a szépre gondolok a régi emlékekre. Arcokat látok, azoknak az arcát akik szeretnek és megbecsülnek engem, pedig ismernek és még is :) Elég volt a depiből, nem futhatok folyton a gondok elöl, inkább megbarátkozom velük, mert egyik gondtól csak a másikig jutok... De boldog vagyok, és végre tudom mi az ami igazán boldoggá tesz! Az a tény, hogy van aki szeret és én viszont szeretem..

***IciPicI DóóRísZz***
|rólam|
|"Nagyon szeretlek.Nagyon hiányzol.Mindennél jobban szeretném hogy vissza gyere de tudom képtelenség ,bele kell/kellet törődnöm .Nagyjából már megértetem hogy a további minden napjaimat nem veled fogom eltölteni ,viszont ez nem azt jelenti hogy a barátságunk közé tudna állni az a röpke(kb.)70 km .Megoldható létezik tömeg közlekedés meg e fajta járművek ,szeretném ha lejönnél hozzám vagy találkoznánk tudom nem annyira rendszeresen de párszor jó lenne .Te vagy a leges legjobb barát nőm<3"|
***ReGiee***
|rólam|
|"Sok barátom van. De ebből csak 1 embert tudok a legjobb barátnőmnek nevezni.
Viktória
Baráti körünkben Sátánnak hívjuk. Lehet rá számítani ha baj van vagy ha csak beszélni szeretnénk valakivel ő meghallgat minket:)"|
***LoloPop WEuGirl***
|rólam|
|"Vikivel is beszéltem nagyon jó barátnőm igaz hogy még nem találkoztunk de rá mindig számíthatok !!!Benne megbízom furcsa  szinte "mindenkinél" jobban bízom
benne .Sokszor  ha rosszkedvem van  ő az aki megvigasztal !!! (Adriánon és még pár emberen kívül) Viki KÖSZÖNÖM HOGY MINDIG SZÁMÍTHATOK RÁD !!!!"|
***Dávid*** 
 |"I love You"|
Ide nem is kell idézet, elég annyi, hogy szeretlek már lassan fél éve ;) és csak te kellesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése