"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 8., hétfő

Tiszta vizet a pohárba!

/"Az élet csalódásai közt oly jólesik gyönyörködni, ha csak gondolatban is, egy-egy nemes jellemben, egy-egy tiszta érzelemben és a boldogság képeiben."/
Sokad gondolkodtam azon mit rontottam el, hogy ennyire utálnak az osztálytársaim...
Már iskolába sem akartam menni, mert gyűlöltem azt, ahogy bántak velem mint egy gonosz béna nyomorékkal, aki sok rosszat tett, de én nem csináltam semmit! És tényleg nem mivel kiderült, hogy a volt osztálytársaim keze van a dologban, még a 8.b-s osztálytásaim-é.. ő miattunk utálnak és nem szólnak hozzám, mert hazugságokat terjesztenek rólam! Ma jöttem rá, mikor is a barátnőm a Regina ezt mesélte nekem:
/"A Jenny ma a suliba megkérdezte tőlem, hogy össze vesztem e veled, mert hogy te azt mondtad rám meg a Jennyre, hogy rohadt kurvák vagyunk"/
Hát én sosem mondtam volna, ilyet főleg nem rátok! Nem tudom, mit ártottam a Szandrának, Timinek meg a többi tirpáknak, meg annak a Katának, akit nem is ismerek, de állítólag neki szidtam a legjobb barátnőmet, hát nem jó? -.-" De azért a mai napom sem volt annyira rossz kiderült, hogy lehet át mehetek másik osztályba abba, amelyikbe a Regi is jár.. hát jó lenne ha átvennének! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése