"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 23., kedd

Kreatív Blogger


1.: Nos, köszönöm szépen Byanca Brightmore és Punk Zombiee!
2.: Kiteszem a logót az oldalra.
3.: Belinkelem, akitől kaptam.
Punk Zomiee  Byanca Brightmore
4.: Írnom kell 7 dolgot magamról.
5.: Tovább adom ezt 7 blogtársamnak.
6.: Belinkelem ide a blogjukat.
7.: Megjegyzést hagyok náluk, hogy tudjanak a díjról.

7 Dolog rólam:
-A legjobb barátom 1 macska volt.
-Utálok énekelni.
-Nem szeretem a kétszínű embereket.
-Allergiás vagyok a csokira az eperre meg egy-két embere. 
-Imádom a zongorákat és a régi autókat. 
-Nem szeretek magamról beszélni.
-Nem hiszek a jó emberekben, csak a tündérekben ;)
Akiknek tovább adom a díjat:






|A sorrend nem számít az összes blog csodálatos| :)

6 megjegyzés:

  1. köszi szépen!! :)
    rendes vagy nagyon!! igazán jó blogod van^^

    VálaszTörlés
  2. Először is köszönöm,hogy nekem is továbbítottad :)
    Azt szeretném kérdezni,hogy feltétlenül muszáj 7 embernek továbbadni,vagy ez a szám változhat? :)

    És csatlakozom Brave-hez, nagyon jó a blogod! ;)

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit! :)
    Nem muszáj, ahogy érzed ;)
    Én köszi :)

    VálaszTörlés
  4. szia. köszönöm szépen hogy nekem is tovább adtad:D igen szép,hangulatos és érzelemmel dús blogod van.:D

    Elbaszott Emos...

    VálaszTörlés
  5. Alap :D Én köszönöm :$ (Y)
    A te blogod is nagyon szép :)

    VálaszTörlés