"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 24., szerda

Mi jellemez engem?

/"A művészetben az ember vagy "látó", vagy "vak". De a "látó" bizonyítékai semmit sem érnek a "vak" számára."/
Ma rajz órán az volt a feladat, hogy rajzoljunk valamit, ami ránk illik illetve minket jellemez, én ezt a sebesült madarat rajzoltam, ami nem nagyon nyerte meg a tanárúr tetszését... ezért kellett még rajzolnom valamit pontosabban egy babát ...
Miközben alkottam meg jött a következő rajzomhoz az ötlet, nem tudom, de velem ez úgy szokott lenni, hogyha elbambulok akkor megjelenik egy kép amit muszáj lerajzolnom különben elfelejtem. Nah az új rajzomat így képzeltem el: van egy ember akinek az arcához van nőve egy fehér maszk és azt próbálja leszakítani/lefeszíteni, de képtelen rá mivel a maszk hozzá nőtt és már folyik a vére oldalt, de az az álarc csak az arcával együtt jön le... a maszkon pedig látszik a fájdalom, amint szabadulni akar tőle, de teljesen tehetetlenül... Ennek a rajznak az értelme szerintem valami olyasmi, hogy az életben mind maszkba élünk mint a robotok bájos mosoly az arcunkon, akkor is ha a szívünk romokban, de ebben a rajzban az alak megpróbál megszabadulni ettől a képzeletbeli maszktól, ami persze nem sikerül neki ezért rettenetes fájdalmat érez... Remélem minél hamarabb sikerül megrajzolnom ^^

2 megjegyzés: