"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 19., péntek

Közép pontban a halál!

/"A halál nem a vég. A halál soha nem lehet a vég. A halál az út. Az élet az utazó. A lélek a vezető. Amikor az utazó fáradt és kimerült, a vezető arra utasítja az utazót, hogy tartson egy hosszabb vagy rövidebb pihenőt, és azután újra kezdődik az utazó útja"/ 
 Szerintem nem az a kérdés mi van a halál után, hanem az, hogy mi van előtte? Sokat gondolkodom a halálon, de keveset beszélek róla. De van egy visszatérő álmom, amit nem hagyhatok szavak nélkül, álmomban egy ködös tisztáson vagyok és egy ágyban fekszem és haldoklom az álmom már régóta csak ennyi, de tegnap álmomban miközben az ágyban fekve láttam magam mozdulatlanul, egyszer csak eleredt az orrom vére.. én hiszek az álmokban, de nem tudom ez mit akar jelenteni... Bár néha tényleg olyan mintha én már rég meghaltam volna és már, csak egy lelketlen bábú vagyok...

2 megjegyzés:

  1. érdekesen írsz. :)
    és sok sikert az álmod megfejtéséhez,biztosan nagyon fontos neked! :)
    minden jót :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, én is remélem, hogy mihamarabb megértem az álmom.. :)
    Köszi, hogy írtál komit jól esett :)
    Minden jót neked is :)

    VálaszTörlés