"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. február 14., vasárnap

Egy csodálatos 7

/"Én tudós vagyok, nem hiszek a csodákban"/
Egy csodálatos 7, amit azokkal töltöttem, akik fontosak nekem..
Csütörtökön a Szaszával meg a Regivel találkoztam vettünk energia italt meg dumáltunk egy jót! :)
Pénteken az általános iskolába mentem és találkoztam a Nikivel meg a Szandival jó volt őket újra látni! És bulizni egy jót! Már nagyon kellett, igaz a zene rémes volt és nem lehetett rá normálisan táncolni, de azért így is meg izadtunk és dőlt a hülyeség...
Szombaton, pedig jött az életem egyetlen szerelme és előre hoztuk a valentin napot, jó volt csak apám hozta a formáját -.-"  De végül is mindegy jó napvolt, csak hamar el ment :(
Vasárnap ezt a napot idegeskedéssel kezdtem mivel holnap suli és nagyon nem akarok menni meg megint egy 7 az életem nélkül, de ez is jó nap volt anyával meg a húgaimmal elmentünk vásárolni meg gyorsétterembe...
De sajna egyre inkább úgy érzem nincsen értelme ennek az egésznek! Az a suli ahová most járok időpocséklás, mert nem fogom tudni elvégezni és nem is akarom... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése