"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 2., péntek

Nincs minden rendben!

Április első napja a bolondok napja. Hihetetlen egy nap volt. Kaptam egy szerelmes levelet, amit sikerült elhagynom -.-" pedig nagyon szép volt, de mindegy szegény gyereket kikosaraztam, de nehéz a felfogása úgy veszem észre. Mondtam, hogy nem lehet erre írt még egy levelet. xĐ Jót röhögtem és elbújtam a Patrik mögé. De ő meg hozzá akart nyúlni a hajamhoz én meg reflexből elkaptam a fejem és inkább vissza mentem az osztályba, hát azt hiszem tényleg bolondok napja volt ma a suliba, de Regivel megbeszéltem, hogy suli után találkozunk és elmegyünk sétálni. Nagyon jó volt bár nem ettem egész nap és megittam 5 doboz energia italt, a végére azt hittem összehányok mindent. Elmentünk a Szaszáért is és együtt folytattuk a sétát jól eldumáltunk meg marakodtunk is egy kicsit, de én nap végére teljesen kiborultam össze vágdostam a kezem és elég szépen folydogált a vérem. Azt hittem jobb lesz ha elfelejtem a Dávidot, de tévedtem őt nem lehet elfelejteni, nagyon szeretem és buta voltam, hogy szakítani akartam vele, de az tűnt a legkönnyebb útnak, de mint rá jöttem a legrosszabb is. Éjszaka pedig írtam egy sms-t a Dorisznak, mert régen beszéltem vele, de felhívott és elmesélte, hogy valaki elküldte a szüleinek a blogcímét és elolvasták az egész blogját, szval most a szülei mindent tudnak róla a be rugásokat, a pasizásokat meg mindent, amit jobb lett volna ha sosem tudnak meg. A Dorisz most büntetésben van egész szünetbe nem mehet sehová a gépét is elrontották a szülei, hogy ne tudjon internetezni és most egyedül van ott hon szegény. Megbánt mindent de nem tud semmit tenni, remélem minden rendbe jön. Nagyon sírt a telefonba azt mondta megakar halni és, hogy fél mert nem akar együl maradni. Nagyon hiányzik :'( Nem akarom elveszíteni, miért tűnik el mindenki aki fontos nekem?!

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szomorú :(
    Talán a barátnődnek úgy tudsz "segíteni", hogy elmész hozzá, és együtt töltitek az időtöket. Tavasz van, biztosan lesz témátok,az idő is jó,szóval ha messzebb nem is, a kertbe ki tudtok ülni a napra,és elszórakoztathatjátok magatokat :)
    A szerelmeddel szerintem minden rendben lesz,hiszen rájöttél,mit is akarsz :)
    Magadat se vagdosd :( Nem ismerlek, igazán,de a bejegyzéseidből az jön le,hogy egy értelmes,kedves és csupa szív lány vagy. Maradj meg ennek,és ékesítsd a világot :)
    Ne haragudj,ha beleszólásnak érezted,nem állt szándékomban "prédikálni" vagy hasonló. Remélem,legközelebb egy vidámabb bejegyzést olvashatok :)

    Minden szépet Neked,és nagyon szurkolok! :)

    VálaszTörlés
  2. Ja,és egy utóirat: klassz az új háttér (Y) :D

    VálaszTörlés
  3. Jó lenne, de eltiltották tőlem is a szülei :(
    A barátom pedig olvasta a bejegyzést és asszem dobott :( Így jártam, megérdemeltem.
    Tudom semmi értelme, de jobban érzem magam tőle. :(
    Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy! :) <3
    És remélem legközelebb vidám bejegyzést írok bár nem úgy tűnik. :(
    Köszi mindent! :)

    VálaszTörlés