"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 31., hétfő

Borzalmas egy Hétfő!

Kezdem feladni... szép lassan de biztosan. Reggel minden rossz volt, suliba sírtam. Talán még sosem sírtam "nyilvánosan" de hála a temérdek gondnak, melyeket senki se ért meg s megint én leszek a rossz. Gyűlölöm ezt az idióta "álcát" mosoly az ajkamon, de meddig? Pár pillanat elég, hogy valaki képen töröljön s a mosolyt elűzze. Mint idézem egyik volt osztálytársamat: "Rohadt nagyot tévedtem! Amikor azt mondtam a barátság a legfontosabb...". De milyen barát az, aki csak akkor jön ha kell valami, rosszabb esetbe akkor se... Arra törekedtem mindenkinek a legjobb barátja lehessek, de végül egy igazi barátom se maradt. Én tehetek róla tudom, de félek egyedül s most úgy érzem magam, mint egy árny, melyet mindenki megbámul, de senki se vesz róla tudomást. Úgy gondoltam, ha a barátaimra nem számíthatok, keresek újakat rövid időn belül találtam is, de semmi se olyan fényes mint hittem. Kit teljes szívemből szeretek zöld szemekkel figyeli, mit cselekszek kivel beszélek. Úgy érzem megfulladok, de még is ő az egyetlen aki szóba áll velem?! Olyan zavaros minden. Kiket nem is ismerek s még is nekem támadnak, pedig semmit sem tudnak rólam, csak hallottak egy pletykát minek alapja nincsen, de a pletyka terjed és megint én vagyok a rossz. Mert nem ismer, de késel döfköd hiszen az olyan jóó... már akinek. Van egy lány kit látásból ismerek, szimpatikusnak tűnt egészen a mai napig, mikor is egy sajnálatos félre értés történt, vagy nem is tudom minek nevezzem ezt:
|"legyetek boldogok Misi + Viki :D ...Shit...."|
Így történ, hogy meg esett "szar" címkével ellátott a lány ki csak látásból ismer, s én egy rossz szóval sose illettem ő még is utál. Suli után úgy volt vissza megyek Pápára, de anya nem engedi. Nem tudom még mi lesz, de kezdek bele unni a nagy semmibe. Egy jó szó egy ölelés ezekre vágyom, de vágyam tárgya oly messze van, s nem értheti senki mit érzek, hisz már magam se tudom. Sok az ellenség a rosszakaró az irigy és a buta ember és nincsen már barát ki megvéd, nincsen már semmi csak egy-egy álmatlan éjszaka, mely hideg s a takaró nem melegít csak még jobban fázom tőle..

6 megjegyzés:

  1. Ne add fel... nem éri meg! rengeteg öröm lesz még az életedben. Higgy nekem

    VálaszTörlés
  2. :)
    Hiszek neked...
    Csak fáradt vagyok. :(

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Köszi a kedves commentet!

    Nekem is teccik a te blogod. Nagyon Stílusos :D
    Érezni lehet, hogy van ám lelke ennek a blognak

    Jo, kicsit elvont fogalmazás, neharagudj :))

    Remélem ezután szebbek lesznek a hétfőid!
    Mekkora értelmetlenség...
    A hétfő mindig rossz :))
    De azért a Péntek általában ellensúlyozza.

    Rendszeres olvasód lettem ám :)


    "Zavard össze a világot! ..mosolyogj hétfőn"

    VálaszTörlés
  4. Igazán nincs mit. :)
    Köszi... *.* Van Lelke :$ Ilyen szépet még nem mondtak a blogomra :)
    Nem haragszom, mert én is kicsit elvont vagyok. XĐ
    Én is remélem. :)
    Van benne valami. XĐ
    A pénteknél, már csak a szombat a jobb :P

    Tudom, és köszi ^^ Én is neked :)

    Majd jövőhéten össze zavarom a világot *.* hehe...

    Még egyxer köszi a kommentet. ^^

    VálaszTörlés
  5. En mindig azon leszek hogy a hetfoid szebek legyenek eletem!(L)

    VálaszTörlés
  6. Tudom kicsim <3
    Szeretlek ^^ (L)

    VálaszTörlés