"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 26., szerda

Béka Boncolás...Brekkekee *.*

Muszáj ennek a témának, egy külön bejegyzés, mert nagyon nagy... XĐ
Az egész egyik nap, testnevelés órán kezdődött a testnevelés tanárnő, mondta, hogy ha a Jenny nem jár be testnevelésre megbuktatja. Regi szólt erről a Jennynek, aki azt mondta haza megy és begyógyszerezi magát, ha megbuktatja a tanárnő. És ebből jött a boncolás, mert ha Jenny begyógyszerezi magát és meghal fel boncolják. És azt kérdezte, hogy a boncolásnál pucérra vetkőztetik e? én mondtam a Reginek, hogy igen. Mert akkor majd meg kell borotválkozni xĐ juj.. a Regivel megbeszéltük, hogy mi is boncolunk békát! XĐ Oké oké, de ki fogja megölni előtte a békát, mert élő békát mégse boncolhatunk?! Regi ötlete: folytsuk vízbe a békát, mert ha már nagy a béka akkor tüdeje van, majd bele teszi a vízbe és nem engedi fel levegőért. Aztán megfullad a béka, nem tudom nekem ezt nehéz elképzelni, hogy egy béka halálát fulladás okozza. Mondtam Janinak is ő meg elmesélte, hogy régen cigiztettek a haverjával békát és, hogy felrobbant. Úristen. xĐ De így legalább nem kell boncolni, mert össze szedhetjük a szétrepült darabkáit, de nem a Regi boncolni akar. De ki fogja megölni a békát és honnét szerzünk cigit? XĐ Na ez egy jó kérdés, béka az csomó van a kertünkbe, de én hozzá nem nyúlok. Janinak mondtam én meg akarom nézni, ahogy szétrobban egy béka, de csak akkor ha a robbanás után semmi baja se lesz a békának. Jani szerint nem kis baja lenne utána, szval arra a döntésre jutottunk nem cigiztetünk békát, majd inkább mást, de azt nem írom ide mert akkor nagyon gonosz lennék és nem vagyok az. (A) Szeretem az állatokat és nem bántom őket, de ez egy nagyon dilis ötlet volt. És úgy éreztem muszály megosztanom veletek is. Csak annyit kérek ne próbáljátok ki otthon. xĐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése