"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 16., vasárnap

Pedig én csak boldog akarok lenni..

 Pedig én csak boldog akarok lenni.
 |Írta: Nyitrai Viktória|

Miért van, ha boldog vagyok, akkor is fájnia kell... 
Fájnia kell másoknak, hogy boldog vagyok? 
Irigy emberek ti kik árnyak közt éltek, mond mit ártottam, 
Hogy ily megvetéssel, gyűlölettel fordultok felém... 
Pedig én csak boldog akarok lenni. 

Nap sütésben táncra kelni, madarakkal szárnyalni,
Ez oly nagy vétek, mit elkövettem?!
S ti látván mosolyomat, meg tiportok...
Pedig én csak boldog akarok lenni.

Szerelemmel szeretek, s barátoktól rettegek.
Ez világnak szégyene, de mond miért??
Mit tettem mi ennyire szemet szúr néktek...
Pedig én csak boldog akarok lenni!

4 megjegyzés:

  1. boldog is lehetnél csak jól kell választani

    VálaszTörlés
  2. Jani:"Ez termeszetes!(L)megerdemled azt hogy boldog legy,en is nagyon boldog vagyok h te vagy nekem, es ennel boldogabb csak akkor leszek, hamar a karjaimban tarthatlak(L):)"

    Én azt hiszem nincs jó választás, majd az idő eldönti, de boldog vagyok :)
    De ez sokaknak nem tetszik, és elrontanak mindent, de te is tudod nem érdekel mások mit gondolnak, megyek a fejem után olykor falba ütközök, de nem adom fel, megyek tovább...
    Már látom a fényt az alagút végén és nem te vagy a fénybe...

    VálaszTörlés
  3. azért fel jöhetnél msn-re megin itt akarsz beszélni

    VálaszTörlés