"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 21., péntek

Meg ne próbáld ezt még egyszer!

 Mai nap is elég érdektelen volt. Suliban unalom volt. A többiek a viselkedésükkel kiakasztották az Irodalom tanárt. -.-" Nem tudom miért jó ez bárkinek is, nagyon gyerekesek. Regi szerencsére volt suliba ezért volt akivel beszélgetni tudtam, de nem tudom mi lesz velem ha tényleg sulit vált. Szerintem abba beleörülök, nem fogom bírni. Ő az egyetlen normális jelenség a Magánban. Egyik dilis osztálytársa ma meg akarta fogni a derekam én meg átugortam és elmenekültem, engem ne tapizzon egyik idióta se, van éppen elég gondom nem hiányzik, hogy még rám is akaszkodjon valaki. Regivel suli után felmentünk a pályaudvarra megvárni a Szaszát vettünk energia italt és egy 2 kék színű pillangó rá repült a táskámra nagyon aranyosak voltak, Regi le is fotózta az egyiket, majd felteszem a képet, ha el küldi. Elkezdtem mondani a hülyeségeimet, hogy ez a pillangó az új barátom. xĐ De jött a Szasza és elijesztette őket. -.-" Akkor elmentünk napszemüveget nézni a Szaszának és el hozott minket az apukája. Aztán fél úton találkoztam az unokatestvéremmel, aki haza hozott. Regivel megbeszéltük elmegyünk sétálni, de volt egy kis kellemetlenség a szüleivel, úgyhogy majd legközelebb. <3 Úgy volt, hogy egész nap nem lesz áram, de szerencsére olyan 3-4 óra felé vissza jött, gyors bekapcsoltam a gépet és elolvastam amit a Janim írt, mert tegnap mondta, hogy írni fog. Olyan szép verset írt nekem megint, hogy ne sírjak mert ő itt van nekem. *.* Meg, hogy ne sírjak megbocsáltott nekem, de azt nem tudom mit... :) na mindegy lényegtelen... az egyetlen ami fontos az az, hogy szeretlek és már várom, hogy találkozzunk kicsim. <3 Itthon nagy az unalom, msn-re is ritkán megyek fel, mert semmi értelmét nem látom, aki akar az úgy is megkeres, aki meg nem az le van szarva. ennyi...
Amúgy ma 4 doboz energia itallal mérgeztem magam, hmm fincsi! XĐ És ma megnéztem 3x a Vándorló palota című animációs filmet, csak dicsérni és ajánlani tudom mert elképesztően szépen el van készítve a történet magával ragadó és a táj gyönyörűen meg lett festve egyxerűen lélegzet elállító! Ha van rá lehetőséged és még nem láttad akkor muszáj megnézned neked is. :) Itt egy kis ízelítő is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése