"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 28., péntek

Egy újabb napom...betörés, csavargás...

Reggel elképesztően nehezen ébredtem fel. A suliban sok minden történt, először is megbeszéltük Jennyvel és Regivel holnap 2kor a busz+ünkbe találkozunk és elmegyünk inni, még mielőtt valaki rosszra gondolna nem szeszes italt fogunk inni, csupán energia itat tűrő képességünket teszteljük, mint már annyiszor tettük. 3. óránk Informatika lett volna le mentünk jött a tanár is és kinyitotta az ajtót, bent szőrnyű látvány fogadott minket, a suli informatika termét kirabolták, az ablakot betörték és elvitték a monitorokat, meg ki tudja még mit. Senki se sejti ki tehette, az egyetlen ami biztos, hogy éjszaka történhetett a dolog. Aztán suli után mentem a buszra láttam egy eléggé, hogy is mondjam "sérült" gyereket, aki éppen élet halál harcot vívott egy tűzcsappal, mindenki lehülyézte és kinevették az egyik okostojás még oda is ment és úgy csinált mintha épp oda brunyálna, de a kisgyereket ez sem zavarhatta, hiszen el volt foglalva a nagy csatával, melyet a piros tűzcsap ördögével vívott... először szánakozva néztem a kisgyereket majd lassan én is elmosolyodtam ugyan akkor sajnáltam is mert igen kicsi volt és látszott rajta, hogy valami nagyon nincsen rendbe. Szakadt kis ruhájába előttem ült a buszon, úgy éreztem valahogy segítenem kéne neki, de nem tudom hogy...

Haza értem és beszéltem Janival minden tök jó volt, csak hát nagyon szeretem a Janit, de nem akarom, h szomorú legyen mert megint megbántottam, nem szóltam neki, h már jó a telefonom, de istenem nem tartottam fontosnak azt, hogy közöljem "Jani jó a telefonom" ill majdnem jó, de mindegy megint úgy jött ki mintha hazudnék és szarul esett kellemetlenül éreztem magam. Épp, hogy mennie kellett anyu lekapcsolta a biztosítékot. -.-" És kiderült Keke volt barátnője utál engem, de jó pedig én bírtam a csajt. :( És nem is csináltam semmi rosszat... csak 1x kamoztunk, hogy felvidítsam mert dobta a barátnője, de hihetetlen ha már bekapcsolom valakinek a kamot, akkor már rögtön össze is hoznak vele, hát milyen bolond világba élünk. -.-" Amúgy ma jó volt, mert át jött a Szandi, beszélgettünk kifestettem és megcsináltam a haját, meg vettem bombás energia italt dobozosat fincsi volt. Most meg hulla fáradt vagyok, de meg akarom várni a Janit, hogy tudjunk beszélni. Mert holnap lehet elmegyek arra a gyereknap féleségre, mert találkoztam alsós tanárommal és megkért hogy menjünk el a csapatába, jó is lenne de 8kor lesz és én akkor még aludni szoktam. De ha Regi, Szandi vagy Jenny nem jön akkor én se megyek mert egyedül nem akarok elmenni. De szerintem jó szórakozás lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése