"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 16., vasárnap

Csalódnom kell, hogy tisztán lássak!?

/"A jó sors szerzi, a balsors próbára teszi a barátokat."/
Reggel minden jól kezdődött... anyámék gyilkolták egymást és szakad az eső... Fel léptem msn-re tegnap megpróbáltam le koptattni a Tomit, erre ő nagyon mérges lett, húga pedig akiről azt hittem az egyik legjobb barátnőm kiderült, hogy még se annyira... majdnem letépte a fejemet, mert, hogy mi az hogy én nem akarok össze jönni a Tomival, meg hogy a Jani messze van meg idős és úgy is csak arra kellek neki. Köszönöm szépen Mónika ezt sosem fogom elfelejteni neked, abban biztos lehetsz! A Regi pedig sulit vált, mert kikészítették ezek a barmok, de ő az egyetlen akivel beszélgetni szoktam, mi lesz így velem? Nem akarok egyedül maradni! De ez azért kicsit irónikus.. elmegyek a Dorisz ott marad, most meg a Regi megy el és maradok egyedül, vicces de a vége mindig ugyan az egyedül maradok... Egyszerre elennem fordult a világ, nem nagyon bírom a nyomást sosem érdekelt mások véleménye, de istenem én a Janit választottam, nem érdekel ki mit gondol! Szeretem és szeretni is fogom, nevessen aki akar! Végre boldognak éreztem magam, de mindig elrontják a kedvem. De miért kérdem én? Kinek ártottam, hogy többen gyűlölnek mint ismernek? Érdekesek az emberek butaság van az összes fejébe, nem látják a fától az erdőt. Sokan azt mondják bolond vagyok, egyedül anyám mondta azt, hogy felképeli azokat akiknek nem tetszik a döntésem. Nagyon szeretem, még ha miatta is kell most tengődnöm, de igaza volt, hogy kivett a suliból kezdtem elzülleni, minden volt pia, cigi meg sorolhatnám... Rá mutatott arra, hogy csak magamra számíthatok. Semmi sem az aminek látszik. A barátok jönnek mennek s minden elmenő elvisz belőlem valamit, ami tán sosem jön vissza. Ne bízom már a véletlenekben, hiszem, hogy minden okkal történik, a hibáink azért vannak, hogy tanuljunk belőlük, mert csak így lehet túl élni ezt a nehéz időszakot... A döntés az én kezemben van senki sem dönthet, gondolkodhat, érezhet helyettem. Sokszor hibázok, de egyiket sem bántam meg, kellenek ezek a hibák! Egy pillanat is elég megszeretni valakit, de ezt rajtam kívül senki sem érti, nevess rajtam ha úgy érzed más vagyok, de én is nevetek rajtad, mert te olyan vagy mint a többi... és sajnálom ha rosszat tettem ellened, nem szándékos volt... de nem bántam meg ezt remélem tudod!

18 megjegyzés:

  1. Nem tettél rosszat ellenem szerintem a legjobb lépést tetted ha te úgy érzed:) én mindig is mondtam olyat válassz aki közel van hozzád és most sikerült, mindig csak azt szerettem volna hogy légy boldog.:) de 1 valamit nem értek hogy mért irsz olyanokat hogy én töröltelek msnröl msn iesmik még mindig ott vagy, akarsz beszélsz velem nem akarsz nem kell. ez is ugyan ugy a de döntésed lesz mint az hogy én annyiba maradtam. további szép napot még ha esik akkor is!

    VálaszTörlés
  2. "A zaklatások 87%-át ismerőseink követik el ellenünk"

    VálaszTörlés
  3. Halálba kergetsz te buta!!! :'(
    Nem veszed észre???

    VálaszTörlés
  4. mondjuk ez mondjuk célzás volt az előző de nem számít nem vetted észre:D msn-en megbeszéljük:)
    semmi hátsó szándék nincs bennem

    VálaszTörlés
  5. Jaj, te szegény :(
    Elhiszem,milyen rossz most,de emeld fel a fejed,és tudd,hogy akik bántanak,azok nagy része csak irigy: nem tudják megtalálni önmagukban,a lehetőségeikben,az életükben a boldogságot. Te meg tudtad,valamibe bele kell kötniük... tudod.
    A barátnőd pedig,ha igazán szoros a kötelék,meg fog maradni,minimum hétvégente :)
    Hajrá,kislány! :)

    VálaszTörlés
  6. ezt most mire?:D

    VálaszTörlés
  7. Mi akarsz megbeszélni?
    Foglalkozz inkább a csajoddal. -.-"
    Én meg foglalkozom Janival, mert ő megérdemli.
    Semmi közünk többé egymáshoz...
    Te csak egy Névtelen vagy!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm *kinney!
    Nagyon aranyos vagy! :)
    Én is így látom a dolgokat, végre kinyitottam szemeimet és nem csukott szemmel kutatok...
    Ha barátnőm el megy én megyek utána, ez biztos! :)
    Köszi a komit <3

    VálaszTörlés
  9. hát akkor legyen névtelen én felajánlottam most hogy ne veszekedjünk és legyünk barátok de hát akkor nem:)

    VálaszTörlés
  10. Hogy barátok, nem tudom ki mondta, hogy nem adhatok neki semmit, meg ha vége legyen teljesen vége.. elérted amit akartál már nem szeretlek -.-"

    VálaszTörlés
  11. utálni fogsz most már életed végéig vagy mi?:D

    VálaszTörlés
  12. Megeshet, csak rajtad múlik...

    VálaszTörlés
  13. hát tőlem aztán utálj én most ajánlottam fel az msn-es beszélgetést ennél többet egyenlőre nem tudok

    VálaszTörlés
  14. Rád írtam msn-en...
    feloldod a tiltást?

    VálaszTörlés
  15. attol függ meiken irtál rám

    VálaszTörlés